در پی شهادت چند روز گذشته ارتشیان مجاهد جنگ اقتصادی؛
از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح پنج‌شنبه پیکر شهید علیزاده از سپاه پاسداران واقع در بلوار امام خمینی(ره) تا میدان 17 شهریور بر روی دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور دیار هزار سنگر تشییع شده و پس از تشییع از ابتدای روستای غیاث‌کلا بخش دابودشت در گلزار شهدای این روستا خاک‌سپاری می‌َشود.
کد خبر: ۹۱۰۱۰۲۵
|
۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدجعفر رسولی فرماندار آمل در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان در دانشگاه فرهنگیان مرکز آموزش عالی بیت‌الهدی، اظهار کرد: بیش از یک هزار شهید آملی در مدت قبل انقلاب، بعد آن، هشت سال دفاع مقدس، دفاع از حرم و تاکنون تقدیم اسلام و انقلاب شدند.

وی با اشاره به حادثه تلخ سقوط هواپیمای باربری بوئینگ 707 نیروی هوایی ارتش و به شهادت رسیدن دو مازندرانی در آن، افزود: سرهنگ شهید عزیزالله علیزاده از جوانان توانمند اهل شهرستان آمل است که مهندس پرواز ارتش بوده و از روستای غیاث‌کلا است.

فرماندار ویژه آمل با اعلام تشییع پیکر جان‌باختگان و شهدای حادثه اخیر سقوط هواپیمای باربری 707 نیروی هوایی ارتش در تهران، تصریح کرد: با هماهنگی خانواده شهید تشییع پیکر شهید علیزاده در این شهرستان اعلام شد.

این مسؤول با بیان اینکه پیکر شهید مطهر در شهرستان آمل و زادگاهش تشییع و خاکسپاری می‌شود، بیان کرد: از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح پنج‌شنبه پیکر شهید علیزاده از سپاه پاسداران واقع در بلوار امام خمینی(ره) تا میدان 17 شهریور بر روی دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور دیار هزار سنگر تشییع شده و پس از تشییع از ابتدای روستای غیاث‌کلا بخش دابودشت در گلزار شهدای این روستا خاک‌سپاری می‌َشود.

امام جمعه شهر آمل نیز در این مراسم با اشاره به اینکه شهدا هنر افرادی است که در راه خدمت به خلق خالصانه تلاش دارند و با پناه بر خداوندد گام‌های اساسی برمی‌دارند.

حجت‌الاسلام جلیل مرتضوی با اعلام اینکه یک فروند هواپیمای باربری بوئینگ 707 نیروی هوایی ارتش حامل محموله گوشت کمک به وضعیت اقتصادی کشور و طرح مردم‌یاری بود، خاطرنشان کرد: این هواپیما از مبدأ شهر بیشکک پایتخت کشور قرقیزستان راهی کشورمان بود که پس از بروز حادثه مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه فتح استان البرز شد.

وی تصریح کرد: این هواپیما حین فرود از باند خارج شده و با برخورد به دیوار انتهایی باند دچار آتش‌سوزی شد.

به گزارش فارس، علاوه بر شهادت سرهنگ عزیزالله علیزاده از مهندسان پرواز ارتش جمهوری اسلامی ایران در این حادثه، سرهنگ معلم خلبان محمد(رضا) عبدلی اهل شهرستان چالوس حضور داشت تا دو مازندرانی از 13 جان‌باخته کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و دو نفر از کارکنان سازمان گوشت را شامل شود و رخت عزا بر تن مردم دیار علویان بپوشاند.

انتهای پیام/86012/ج

ارسال نظرات
پر بیننده ها