رئیس بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری در جلسه هیئت اندیشه ورز این سازمان استفاده از ظرفیت تحقیقاتی دانشگاه ها را یکی از راه های حل مشکلات اشتغال استان برشمرد.
کد خبر: ۹۱۰۱۰۲۳
|
۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری با موضوع "نقش دانشگاه ها در ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری در استان"، در سالن جلسات دانشکده فنی پسران شهرکرد برگزار شد.

دکتر احمدرضا بسیج در این جلسه ابتدا به نقش دانشگاه به عنوان یکی از ارکان آموزش عالی در زمینه اشتغال و کارآفرینی اشاره نمود و لازمه این فعالیت را ارائه طرح های نو و تکنولوژی و نوآوری در این زمینه نسبت به وضعیت بومی محلی هر استان دانست.

رئیس بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری به ظرفیت تحقیقاتی دانشگاه ها در تعامل با سازمان های بیرونی به جهت بکارگیری الگوی مدیریت جهادی و توسعه سطوح مهارتی و تقویت روحیه کارآفرینی در دانشجویان اشاره کرد و گفت: ایجاد دوره ها و مراکز کارآفرینی و حمایت از این مراکز در هر استان نسبت به وضعیت اقلیمی و شرایط زیستی آن منطقه و پتانسیل های هر استان از راه های نیل به این هدف می باشد.

در پایان این جلسه نیز نخبگان دانشگاهی حاضر در جلسه پیرامون ایجاد اشتغال در استان چهارمحال و بختیاری و رفع معضل بیکاری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال نظرات