خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه باغملک به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه حجت اسلام بهادرپرچم، مسئول کانون بازنشستگان سرهنگ نورمحمد حسینیان دبیر یادواره منطقه هپرو و جمعی از پاسداران و بسیجیان از خانواده شهید جعفر رحیمی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۰۱۰۱۷
|
۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۲

سرگرد پاسدار سید اسلام موسوی در این دیدار وجود خانواده شهیدان را پر برکت دانست و گفت: وظیفه ما قدردانی از شهدا وخانواده های آنان است که برای عزت و سربلندی ایران اسلامی بهترین سرمایه خود را تقدیم انقلاب و اسلام کردند.

 فرمانده ناحیه باغملک هدف از دیدار با خانواده‌های شهدا را زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا عنوان کرد و افزود: به فرموده مقام معظم رهبری ارزش زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی تصریح کرد: شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خود گذشتگی، شجاعت، شهامت و صداقت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رساندند.

 

وی حضور در میان خانواده‌های شهدا را گامی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم خدمتگزار خانواده شهدا باشیم و آنان را تکریم کنیم.

سرگرد موسوی با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا باعث روحیه دادن به مسئولان می‌شود، گفت : دیدار با خانواده‌های شهدا، روحیه شهادت طلبی را در خود ما و اقشار مختلف زنده می‌کند و این فرهنگ در جامعه گسترش پیدا می‌کند.

شهید جعفر رحیمی از مبارزان انقلابی که در سال 57 به سپاه پاسداران پیوست و در عملیات های مختلف از جمله آزاد سازای سوسنگرد شرکت داشتند وی به علت اثابت مواد شیمیایی در عملیات کربلای4 مجروح و در تاریخ 1/8/1368 به شهادت رسیدند این شهید بزرگوار در زادگاه خود روستای زیرمورد از توابع دهستان هپرو به خاک سپرده شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها