رئیس ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز از بررسی نیازهای زیرساختی کانون های مساجد شهرستان ساوجبلاغ ظرف یک هفته آتی خبر داد و گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ساوجبلاغ تجهیز می شوند.
کد خبر: ۹۱۰۰۹۹۵
|
۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، « حجت الاسلام کاظم شکری» طی نشست با فرماندار شهرستان ساوجبلاغ که در دفتر فرمانداری برگزار شد، گفت: کانون های فرهنگی هنری ساوجبلاغ به ویژه در بخش روستایی فعالیت های شاخصی را در ابعاد فرهنگی هنری انجام داده اند.

 کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ساوجبلاغ تجهیز می شوند

رئیس ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ساوجبلاغ با همت ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی مساجد البرز و مساعدت فرمانداری تجهیز می شوند.

حجت الاسلام شکری تصریح کرد: تجهیز و ساماندهی زیرساخت های کانون های فرهنگی هنری مساجد اهمیت اساسی دارد به همین منظور نیازمند همکاری و تعامل دیگر دستگاه ها در این خصوص است.

وی با قدردانی از حمایت فرماندار ساوجبلاغ و با تجلیل از حمایت های صورت گرفته در امر احیاء مساجد مطرح کرد: ستاد هماهنگی نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با همت اداره ارشاد شهرستان ساوجبلاغ طی یک هفته نیازهای کانون های فرهنگی مساجد این شهرستان را احصاء می کند.

طی این نشست از فرماندار، مشاور فرماندار و رابط کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ساوجبلاغ تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها