رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: دشمنان در تلاش برای جلوگیری از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22بهمن هستند لیکن ملت ایران آنها را مایوس می کند.
کد خبر: ۹۱۰۰۹۹۳
|
۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین روحی یزدی در نشست هماهنگی گرامیداشت یوم الله دهه مبارک فجر البرز افزود: امروز در چهل سالگی انقلاب دشمنان پس از ناامیدی از حربه های مختلف در تلاش برای کاهش حضور حداکثری مردم در آیین های دهه فجر هستند.

 مردم انقلابی ایران 22 بهمن دشمنان را مایوس می کنند

وی ادامه داد: یکی از اقدامات موثر برای مقابله با دشمنان بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی با برگزاری نمایشگاه های مختلف است.

روحی یزدی گفت: با توجه به این موضوعات ستاد مردمی گرامیداشت دهه فجر در البرز تشکیل شده که لازم است تدابیر جدی در این زمینه از سوی فرمانداران استان البرز صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم به پیروزی رسید و باید آیین های گرامیداشت این پیروزی را به مردم به ویژه نسل جوان سپرد.

روحی یزدی اضافه کرد: دهه فجر امسال مصادف با شهادت حضرت زهرا (س)است که این ایام باید پاس بداریم .

وی گفت: در طول چهل سال گذشته با وجود تلاش دشمنان و اعمال تحریم ها برای ضربه زدن به نظام اسلامی امروز پر افتخار و مستقل در عرصه بین الملل حضور داریم.

روحی یزدی یادآورشد: استفاده از پرچم های مزین به نام پر برکت دخت نبی اکرم (ص)، بیان دستاوردهای علمی، موشکی ،هوا و فضا از جمله نکات ضروری در این زمینه به شمار می رود.

وی گفت: انتظار می رود با توجه به حضور همیشگی مردم در بزرگداشت مراسم دهه فجر برنامه ریزی های لازم از سوی دستگاه های اجرایی صورت گیرد.

در این نشست مقرر شد بانگ الله اکبر و نور افشانی های پیروزی انقلاب اسلامی بر خلاف سال های گذشته در شب 23بهمن با خاطر تقارن 22 بهمن با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها