امام جمعه موقت گناباد تاکید کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری از اولویت‌های امروز کشور مدیریت انقلابی است که ما امروز بسیار به آن احتیاج داریم تا کشور را بتوانیم از مشکلات به وجود آمده رها کنیم.
کد خبر: ۹۱۰۰۹۹۲
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام و المسلمین اسلامی در مرحله دوم همایش پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت که با حضور امام جمعه موقت گناباد، فرمانده سپاه ناحیه کاشمر، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در شهرستان و خانواده‌های پیشکسوتان و بسیجیان در محل حسینیه حیدری کاشمر برگزار شد، اظهار داشت: مردم ما امروزه باید پیرو و همراه رهبر خود  و گوش به فرمان ایشان باشند تا در مسیر این راه قرار گیرند. امروز یکی از سکانس‌های سانسور شده زندگی حضرت علی (ع) این است که خیلی از مفاسد از حکومت‌های قبلی به زمان حضرت علی (ع) سرریز شده بودند، ولی حضرت علی (ع) حرفی نزدند و فرمودند که من نمی‌توانم این‌ها را اصلاح کنم چرا که مردم از من دور خواهند شد و در افکار عمومی انزجار به وجود خواهد آمد و من مکلف هستم سرعت قدم هایم را مطابق سرعت قدم‌های مردم بردارم لذا باید با بصیرت عمل کرد. همانطور که امام (ره) در نامه عزل آیت الله منتظری می‌فرمایند من از روز اول هم با شما مخالف بودم، ولی چون مردم به شما رای دادند من هم رای آن‌ها را پذیرفتم.

امام جمعه موقت گناباد گفت: امروز ما مشاهده می‌کنیم که در افکار رسانه‌ای ما می‌نویسند که ولایت فقیه دیکتاتور است و چرا با اینکه ولایت فقیه دیکتاتور است به مشکلات و مسائل کشور رجوع نمی‌کند. حضرت امام (مد ظله العالی) فرمودند من صادقانه مردم سالاری دینی را پذیرفتم و مردم از من انتظار دیکتاتور بودن را نداشته باشند. ولی بعضی‌ها به دنبال این هستند که رهبری را دیکتاتور جلوه دهند و می‌گویند چرا رهبری پاسخ گوی عملکرد هزاران مدیر در کشور نیست که باز هم مقام معظم رهبری فرمودند من این مسائل را نباید مدیریت کنم چرا که فقط راس آن‌ها را انتخاب می‌کنم و در عملکرد آن‌ها دخالت و نقشی ندارم.

وی ابراز داشت: در نظام سیاسی ولایی جایگاه مردم محفوظ است. همانطور که مقام معظم رهبری می‌دانستند مذاکره با امریکا هیچ سودی ندارد، ولی به خاطر مردم و مسئولین گفتند بروید و با امریکا مذاکره کنید که نتیجه آن هم مشخص شد.

اسلامی خاطرنشان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری از اولویت‌های امروز کشور مدیریت انقلابی است؛ که ما امروز بسیار به آن احتیاج داریم تا کشور را بتوانیم از مشکلات به وجود آمده رها کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها