کشف بیش از ۴ تن انواع مواد مخدر در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴ تن و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف‌شده است.
کد خبر: ۹۱۰۰۹۶۲
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار حاجی محمدمهدیان نسب امروز در جمع خبرنگاران بابیان اینکه در طول ۷۲ ساعت گذشته، توسط همکاران ما در فرماندهی انتظامی لرستان و پلیس مبارزه با مواد مخدر مجموعاً چهار عملیات مقابله با تهیه و توزیع‌کنندگان کلان و خرد مواد مخدر انجام‌شده است. اظهار داشت: در جریان این عملیات، ۱۰۹ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف شد و ۱۰ نفر توزیع‌کننده کلان و خرد را دستگیر کردیم.

وی گفت: نگاه راهبرد نیروی انتظامی اقدامات اطلاعاتی در رابطه با افرادی است که سوداگر مرگ هستند و از جنوب شرق به سمت مرکز و استان‌های دیگر مواد را عبور می‌دهند، ۴۸ پست ایست و بازرسی را طراحی کرده‌ایم.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: نارضایتی مردم عمدتاً در حوزه توزیع‌کنندگان خرد مواد مخدر است که در این راستا طرح پاک‌سازی نقطه‌ای و منطقه‌ای روزانه اجرا می‌شود.

سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۴ تن و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف‌شده است؛ خاطرنشان کرد: ۱۵ هزار نفر توزیع‌کننده، قاچاقچی و معتاد متجاهر دستگیر کرده‌ایم که تعدادی از آن‌ها کسانی هستند که تکرار جرم‌دارند.  

فرمانده انتظامی لرستان بابیان اینکه مواد مخدر و اعتیاد ام‌الفساد است و خیلی از جرائم زیر سایه مواد مخدر و اعتیاد رخ می‌دهد، تصریح کرد: به‌گونه‌ای که با کنترل حوزه‌های مواد مخدر و اعتیاد، بخشی از سرقت‌های خرد کاهش می‌یابد و برای سال آینده هم برنامه‌ای بهتر از امسال در حوزه مبارزه با مواد مخدر خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار