مسئول روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد از برگزاری طرح «هر مسجد، یک خبرنگار» در یزد خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۰۹۳۴
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سید ضیا میررحیمی، مسئول روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد با اشاره به برگزاری طرح ملی «هر مسجد، یک خبرنگار» گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور با حضور اعضای کانون‌های مساجد یزد در این استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره آموزشی به صورت مقدماتی و یک روزه در روز شنبه ۲۹ دیماه در محل مجتمع فرهنگی هنری امام علی (ع) یزد برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد خاطرنشان کرد: هدف از اجارای این طرح ایجاد شبکه قوی و منسجم جهت اطلاع رسانی از رویداد‌های مختلف، مقابله با آسیب هجمه‌های تبلیغاتی رسانه‌های بیگانه، ارتقای سواد رسانه‌ای اقشار مختلف جامعه در مواجهه با شایعات و اخبار کذب است.

میررحیمی گفت: ایجاد شبکه‌ای منسجم از خبرنگاران آموزش دیده برای انجام فعالیت‌های روزنامه نگاری و پشتیبانی محتوایی از رسانه‌های کشور، بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برای فعالیت در حوزه اطلاع رسانی و ایجاد مشارکت عمومی برای پوشش رسانه‌ای فعالیت‌های جاری در حوزه مساجد کشور از جمله اهداف دیگر این طرح است.

وی گفت: علاقمندان نیز می‌توانند به صورت آزاد در این دوره آموزشی شرکت کنند.

لازم به ذکر است، استان یزد دارای ۸۱۱ کانون فرهنگی هنری است که در مناطق محروم استان نیز این کانون ها، فعالیت‌های فرهنگی و هنری را در مساجد پیگیری می‌کنند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات