رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه:

اردوی هندبال نونهالان شمال کشور در مراغه برگزار می شود

رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه گفت: سومین اردوی آمادگی تیم هندبال نونهالان منطقه شمال کشور به میزبانی این شهرستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۰۰۹۳۲
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

اردوی هندبال نونهالان شمال کشور در مراغه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مهدی نوایی اظهار داشت: این اردو از هشتم تا 13 بهمن ماه سالجاری به میزبانی مراغه و در سالن دو هزار نفری شهید کنعانی این شهرستان برگزار خواهد شد.
وی افزود: در این اردو 6 روزه، 34 بازیکن منتخب نونهالان منطقه شمال کشور از استان های آذربایجان شرقی و غربی، قم، کرمانشاه، کردستان، همدان، تهران، گلستان و خراسان رضوی حضور خواهند داشت.
نوایی به نفرات مراغه ای دعوت شده به این اردو نیز اشاره کرد و گفت: آراز احمدی به عنوان بازیکن و سعید احمدی به عنوان سرپرست در این اردو حضور خواهند داشت.
وی اضافه کرد: پیش از این نیز، آراز احمدی هندبالیست مراغه ای در ترکیب تیم آذربایجان شرقی عنوان قهرمانی سی و پنجمین المپیاد بازی های توپی مسابقات متوسطه اول آموزشگاه های دانش آموزی کشور را کسب و به اردوی تیم ملی دانش آموزی دعوت شده بود.
وی ادامه داد: این هندبالیست 16 ساله مراغه ای با تیم منتخب آذربایجان شرقی قهرمانی در مسابقات هندبال کشوری در سال های 94، 95 و 96 را در کارنامه دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار