نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: سرکوب داعش و نیرو‌های دست پرورده آمریکا بیانگر اقتدار سپاه و مدیریت و رهبری پرصلابت معظم‌له است.
کد خبر: ۹۱۰۰۹۰۱
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سیداحسن علوی در همایش گرامیداشت یاد و خاطره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان که در سالن اجتماعات سپاه کامیاران برگزار شد، اظهار کرد: امروز آمریکا علیرغم آتش‌افروزی در منطقه ادعای خروج از سوریه را دارد، اما از سوی دیگر ۶ هزار نفر از اعضای داعش را به افغانستان هدایت کرده است.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی مدام به دنبال اجرای برنامه‌های شیطنت‌آمیز و منفعت طلبانه خودش است، افزود: آمریکا همواره می‌خواهد کشور‌های اسلامی را مورد هدف قرار داده و توطئه‌های سودجویانه خود را عملی نماید.

وی خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی با اقتدار سپاه بیت‌المقدس و مدیریت و رهبری پرصلابت مقام معظم رهبری در برابر دشمنان ایستاده و نیرو‌های داعشی و دست‌پرورده‌های آمریکا را همواره محدود و سرکوب کرده است.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: قطعا اگر سپاه قدسی نبود داعش و نیرو‌های آمریکا به مرز‌های ما می‌امدند و در خاک جمهوری اسلامی دست به اجرای برنامه‌های از پیش تعیین شده استکبار جهانی می‌کردند و کشور ما هم شبیه کشور‌های دیگر تحت سیطره و نفوذ آن‌ها در می‌آمد.

علوی همچنین از پیشنهاد‌های سخنران این همایش مبنی بر ترویج فرهنگ شهادت در مدارس، مساجد و محلات استقبال کرد و براجرای این برنامه‌ها تاکید کرد.



سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران نیز در این مراسم با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا که این مجلس نمونه‌ای از آن است، اظهار کرد: امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

حجت‌الاسلام ناصر شیری با اعلام این پیشنهاد که مساجد محله‌ها و پایگاه‌های مقاومت و مدارس باید در تمام فصول به یاد شهدا باشند، افزود: آموزش و پرورش نیز می‌تواند در سطح در مدارس حداقل هریک ماه یا دوماه یک مجلس باز خوانی و خاطره شهدا را برگزار نماید.

وی افزود: نسل جوان امروز باید با رشادت و از جان گذشتگی شهدا آشنا شود و در این راستا باید شهدای شاخص را به آن‌ها معرفی کرد.

وی با اشاره به اینکه استکبار بدنبال حذف آیات و روایات و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از متون درس کشور‌های اسلامی است، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ شهادت به نوعی مقابله با فرهنگ غرب است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در این مراسم هفت نفر از خانواده شهدا مورد تجلیل و تکریم قرار گرفتند.
 
انتهای پیام/7727
 
 
ارسال نظرات