خبرهای داغ:
در راستای یکپارچگی و توسعه سرویس ها و خدمات ارائه شده به مشتریان در روستاها، شبکه GSM-WLL آذربایجان شرقی برروی شبکه تلفن همراه اول برگردان و مشتریان تلفن همراه روستايي (WLL) به تدریج از تمامی خدمات همراه اول استفاده خواهند کرد.
کد خبر: ۹۱۰۰۸۹۶
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه استان، شکوری با بیان این مطلب گفت: در این طرح 528 سایت WLL واقع در روستاهای استان برروی شبکه همراه اول برگردان شده و تمامی مشترکیني که از طریق رومينگ از این شبکه استفاده می نمودند از طریق شبکه همراه اول سرویس دهی می شوند.
وی به مزایای این طرح هم اشاره و بیان کرد: بهبود کیفیت ارتباطات شبکه تلفن همراه روستایی و رفع مشکلات همپوشانی دو شبکه و همچنین قابلیت برقراری ارتباط بین الملل و استفاده از اینترنت همراه اول از مزایای این طرح می باشد.
شکوری اظهارداشت: عملیات برگردان سایت های روستایی شهرستانهای تبریز، شبستر، هریس، آذرشهر، اسکو و عجب شیر از تاریخ 26/10/97 آغاز و مشترکین WLLروستاهای شهرستان های فوق به مدت 48 ساعت دچار اختلال می شوند. همچنین سیم کارت های GSM-WLL قطع و سیم کارت های همراه اول با همان تعرفه های قبلی در محدوده روستا تعریف و تحویل خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها