دبیر پانزدهمین یادواره شهدای محله ابوذر غفاری گفت:
دبیر پانزدهمین یادواره شهدای محله ابوذر غفاری گفت: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان سبب می‌شود تا از مسیر شهدا خارج نشوند چرا که شهدا راهی روشن برای هدایت ما در جامعه می باشند .
کد خبر: ۹۱۰۰۸۶۶
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

محمود جوادیانفر، دبیر پانزدهمین یادواره شهدای محله ابوذر غفاری در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: تکریم شهدای معظم را تکلیف همگان دانست و بر وظیفه حمایتی از خانواده‌های شهدا تاکید کرد.

وی ادامه داد: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان سبب می‌شود تا از مسیر شهدا خارج نشوند چرا که شهدا راهی روشن برای هدایت ما در جامعه می‌باشند.

جوادیانفر تصریح کرد: با وجود محرومیت‌های فراوان محله ابوذر به عنوان یکی از پیش قدمترین محلات شهر زاهدان، همواره در دفاع از خاک کشور پیش قدم بوده اند و بهترین جوانانش را تقدیم جمهوری اسلامی و انقلاب کرده است.

دبیر پانزدهمین یادواره شهدای محله ابوذر بیان کرد: همچنین ساکنین محله ابوذر مفتخر به اعزام ده‌ها نفر به جبهه‌های نبرد هشت ساله دفاع از حق و باطل و همچنین در دوران معاصر نیز اعزام چندین نفر برای دفاع از حرم می‌باشد.

این مسئول اظهار داشت: غریب به ۴ ماه است که برنامه ریزی و کمیته بندی‌های تخصصی با مشارکت جوانان و نوجوانان محله ابوذر انجام گرفته است و خوشبختانه این حضور و مشارکت نسل جوان در برپایی این برنامه‌ها هر سال پررنگ‌تر می‌شود.

جوادیانفر با اشاره بر اینکه برگزاری این یادواره همزمان با سالگرد تدفین شهدای گمنام کهف الشهدای زاهدان است، گفت:: خوشبختانه محله ابوذر زاهدان میزبان دوشهیدگمنام درمحله کهف الشهدای این محله است و به مکان برگزاری برنامه‌های مذهبی و فرهنگی محله تبدیل شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: وجود افتخاراتی این چنینی برای ساکنین مردم محله ابوذر درحالیست که برخی از مسئولین وظایف خود را آنچنان که شایسته این مردم شهید پرور است در قبال این محله ایفا نکرده اند.
ارسال نظرات