خبرهای داغ:
رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی:
رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، ادامه دادن راه شهدا را وظیفه آحاد ملت دانست و گفت: هرکس به فراخور جایگاه و مسئولیت خود در برابر این وظیفه بزرگ در پیشگاه خداوند متعال مسئول است
کد خبر: ۹۱۰۰۸۶۵
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان به نقل از روابط عمومی عقیدتی سیاسی منطقه پداه مرکزی شهید نصر اصفهانی،حجت الاسلام و المسلمین سید جانمراد موسوی در مراسم استقبال از سربازان آموزشی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی گذراندن دوره مقدس سربازای را منشا برکات فراوان در زندگی شخصی جوانان دانست و گفت: نظم و پذیری و ارتقاء آستانه تحمل، صبر و شکیبایی تنها بخشی از این برکات است که خود زمینه را برای دستیابی به برکات دیگر فراهم می کند.

وی تصریح کرد:  امروز در نظام اسلامی  قوانین و مصوباتی برای خدمت سربازی وضع شده که امتیازات فراوانی را برای سربازان تحصیل کرده، متاهلین و . . .فراهم نموده است. وی با تاکید بر اینکه سلسله مراتب فرماندهی، عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات پیگیر رفع مشکلات احتمالی سربازان خواهند بود گفت: همه این عوامل تمام قد مصمم به رفع مشکلات مطرح شده توسط سربازان خواهند بود.

حجت الاسلام موسوی اشاره ای نیز به شهید بهمن نصر اصفهانی کرد و گفت: این منطقه مزین به نام شهید بزرگواری است که افتخار کشور، ملت و ارتش جمهوری اسلامی ایران است. وی با تاکید بر اینکه شهدا برای تحقق اهداف و آرمان های مقدسی از ارزشمندترین دارایی خود گذشتند گفت: مسئولیتی که بر شانه همه ما سنگینی می کند ادامه دادن این راه پرافتخار است. وی با تاکید بر اینکه آحاد ملت ایران به فراخور جایگاه و توانایی خود در برابر این مسئولیت بزرگ مسئولند گفت: باید طوری عمل کنیم که در دادگاه عدل الهی در مقابل شهدا روسفید و آبرومند باشیم و این جز با عنایت پروردگار عالم میسور نخواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها