خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در گفت و گو با بسیج گفت: رتبه سوم در کشور، حاصل تلاش اصحاب رسانه فارس در جشنواره رسانه‌ای ابوذر است.
کد خبر: ۹۱۰۰۸۴۱
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳

مصطفی اژدری رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کسب سه مقام در اولین حضور استان فارس در جشنواره ابوذر خبر داد و گفت: یک نفر اول و دو نفر دوم داشتیم که در مجموع، رتبه استان در جشنواره ابوذر دوم کشور و رتبه کلی سوم کشوری هستیم.

وی تصریح کرد: کسب سه مقام در اولین جشنواره کار بزرگی است که موجب حیرت اعضاء ستاد مرکزی سازمان و جشنواره در سطح کشور شد و واقعا خستگی یک سال کار برای جشنواره با این سه مقام از تن من بیرون رفت.

اژدری با بیان اینکه پیش بینی من استقبال بیشتر اصحاب رسانه در دومین جشنواره رسانه ای ابوذر در سال آینده استان هست اظهار داشت:  برنامه ریزی ما پس از مشخص شدن و ابلاغ بخش ها و محورهای جشنواره برای سال آینده از سوی سازمان مرکزی خواهد بود، و قطعا با آسیب شناسی دقیق اولین جشنواره به سمت اجرای کیفی تر در جشنواره بعد حرکت خواهیم کرد.

وی همچنین از افتتاح کانون بسیج رسانه در شهرستانها، برگزاری محفل صمیمانه اصحاب رسانه با موضوع رسانه های تراز انقلاب و سایر موضوعات را از برنامه های پیش بینی شده این سازمان به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام بابرکت دهه مبارک فجر بیان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها