خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت مالک اشتر بخش صیدون:

برگزاری برنامه های متنوع برای جشن چهل سالگی انقلاب

سروان پاسدار مسلم نورمیسا گفت: جشن چهل سالگی انقلاب را به کوری چشم دشمنان با شکوه هرچه تمام تر برگزار خواهیم کرد
کد خبر: ۹۱۰۰۸۲۱
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ،سروان پاسدار مسلم نوری میسا فرمانده حوزه مقاومت مالک اشتر بخش صیدون در جلسه بزرگداشت چهل سالگی انقلاب که در سالن جلسات بخشداری برگزار شد،گفت:برای هر چه با شکوه برگزار کردن جشن چهل سالگی انقلاب برنامه های متنوعی تدارک دیده ایم که در ایام دهه فجر آنها را برگزار خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود:در مقطع کنونی که در حساس ترین برهه از زمان قرار داریم و با هجمه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دشمن روبرو هستیم باید برنامه های چهل سالگی انقلاب را با عظمت و باشکوه هرچه تمام تر برگزار کنیم.

نوری میسا با اشاره به پیشرفت های فنی،نظامی،پزشکی،هسته ای،سیاسی و فرهنگی بیان داشت: نسل سوم و چهارم انقلاب مثل نسل اول انقلاب پرنشاط هستند و آن نشانگر این است که انقلاب با قدرت به پیش می رود،همان طور که رهبر معظم انقلاب بارها گفته اند؛ کارآمدی نظام نشانه عملکرد دولت هاست و مردم باید کارآمدی دولت را احساس کنند، اولین شاخص کارآمدی دولت خدمت به مردم است و باید دولت و مسئولان روحیه تلاش و مجاهدت داشته باشند.

پاسدار نوری میسا خاطر نشان کرد:ادعای پوچ و بی اساس دشمن که می گوید انقلاب جشن چهل سالگی خود را نخواهد دید باید بگوییم دشمن حتی در خواب هم نمی تواند این موضوع را ببیند.

 

فرمانده حوزه مقاومت مالک اشتر بخش صیدون در پایان گفت: بازخوانی آرمان‌های انقلاب و امام راحل برای نسل جوان را ضروری است و با افتخار به گذشته و امید به آینده دنبال تحقق آرمان های انقلاب بیش از پیش باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها