خبرهای داغ:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه هندیجان گفت: میلاد باسعادت حضرت زینب (س) وروز پرستار را به تمام پرستاران و پرسنل پرتلاش و زحمتکش بیمارستان شهدای هندیجان که شبانه روز در حال خدمت به بیماران هستند تبریک گفته و شماپرستاران کاری بسیار ارزشمند و خدا پسندانه انجام می دهید .
کد خبر: ۹۱۰۰۸۱۹
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار ،حجت الاسلام والمسلمین نگهبان به همراه فرماندهی و پرسنل و بسیجیان گردان امام رضا (ع) به بیمارستان شهدای هندیجان رفته واین روز بزرگ را به پرستاران تبریک گفتند .

حجت الاسلام والمسلمین علی نگهبان اظهار کرد: حضرت زینب در حماسه عظیم کربلا از امام سجاد (ع) که بیمار بود مواظب و پرستاری می کرد و همچنین در دوران کودکی از مادر بزرگوارش حضرت زهرا (س) پرستاری می کرد و شما پرستاران از راه و روش حضرت زینب (س) در زندگی روز مره و محیط کارخود الگوپذیری کنید.

وی افزود : حضرت زینب (س) اسوه صبر و بردباری در برابر تمام مشکلات بود و روایتگر حماسه واقعه عاشورا که از مکتب اسلام و قرآن پشتیبانی می نمود و برای هر انسان آزادیخواه بهترین الگوی مناسب است.

وی بابیان تقدیر از زحمات پرستاران گفت: همه ماها قدر شناس زحمات و تلاش های با اخلاص پرستاران و مخصوصا پرستاران بیمارستان شهدای هندیجان هستیم و وجود پرستاران با ارزش است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها