پانزدهیمن یادواره 61 شهید محله ابوذر با حضور رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و مدعویین استانی و اقشار مختلف مردم در مسجد ابوذر غفاری این محله در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۰۷۸۳
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰

حجت الاسلام والمسلمین محمد پودینه، امام جماعت مسجد ابوذر و دبیر این یادواره گفت: با وجود محرومیت‌های فراوان محله ابوذر به عنوان یکی از محلات شهر زاهدان همواره در دفاع از خاک کشور پیش قدم بوده اند و بهترین جوانانش را تقدیم جمهوری اسلامی و انقلاب کرده است.

وی افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان سبب می‌شود تا از مسیر شهدا خارج نشوند چرا که شهدا راهی روشن برای هدایت ما در جامعه هستند.

آیت الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران و رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور نیز مهمان ویژه این یادواره بود که شهدا را مایه عزت و سربلندی کشور دانست و گفت: برای حفظ امانتی که از شهدای خود تحویل گرفتیم با وحدت خود به پای نظام ایستاده و دست از ولایت نمی‌کشیم و سختی‌ها را تحمل می‌کنیم، اما تسلیم نخواهیم شد.

وی در ادامه به توطئه‌های آمریکا در قبال ملت ایران اشاره و بیان کرد: آمریکا وقتی در جبهه‌ها نتوانست بر اراده ملت ایران غلبه کند و زمانی که نتوانست با جریان‌های سیاسی به ایران ضربه بزند و پس از آن که موفق نشد با کودتا‌های رنگین و ننگین مانند فتنه ۸۸ خدشه‌ای به کشور وارد کند با اعمال تحریم‌های اقتصادی به دنبال تسلیم کردن ملت ایران است.

امام جمعه موقت تهران و رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان اینکه ملت ایران همنوا با شهدا و شعار هیهات من‌الذلة امام حسین(ع) در برابر دشمن ایستاده است، تأکید کرد: ما با استفاده از اقتصاد مقاومتی و مقاومت اقتصادی و همچنین با بهره‌گیری از صبر، تحمل و شکیبایی داغ تسلیم شدن ملت ایران را بر دل دشمن گذاشته و کاری می‌کنیم که آرزوی شکست مردم ایران اسلامی را با خود به گور ببرد.
 
صدیقی با تاکید بر این مطلب که مسئولان سر سفره شهدا مسئول شده اند و مسئولان بدهکار شهدا، ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا هستند، ادامه داد: خانواده‌های شهدا مسئولانی را که در مسیر شهدا گام بر نمی‌دارند نفرین می‌کنند، دشمنان قصد دارند با خرابکاری در اقتصاد کشورمان، مردم را از انقلاب خسته کنند.

امام جمعه موقت تهران یادآور شد: چهل سال پیشرفت، اقتدار، توسعه، نفوذ در پهنه جهانی و هسته‌های مقاومت در دنیا به برکت خون شهدا حاصل شده است.
ارسال نظرات