خبرهای داغ:
نمایشگاه کالا‌های تولیدی صندوق‌های قرض الحسنه مردم یاری در راستای ترویج فرهنگ کارآفرینی در سمنان برگزار شد
کد خبر: ۹۱۰۰۷۷۸
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، نمایشگاه عرضه محصولات و کالا‌های تولیدی صندوق‌های قرض الحسنه مردم یاری و اشتغالزایی شهرستان سمنان باهمت بسیج سازندگی و ادارا میراث فرهنگی و صنایع دستی استان سمنان با حضور دانایی، فرماندار سمنان و عبدوس، معاون بسیج سازندگی سپاه ناحیه سمنان برگزار شد.
سعید احمدیان، تسهیلگر صندوق‌های قرض الحسنه شهرستان سمنان در خصوص این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد:
بسیج سازندگی به منظور توانمندسازی اعضای صندوق‌های قرض الحسنه مردم یاری و با هدف ترویج فرهنگ کار و کار آفرینی و اشتغالزایی این نمایشگاه را با همکاری میراث فرهنگی دایر کرده است.
وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۶ صندوق قرض الحسنه مردم یاری اشتغال زا با همت بسیج سازندگی در سطح شهرستان تشکیل و راه انداری شد.
احمدیان با اشاره بر انواع غرفه‌های موجود در این نمایشگاه ادامه داد: صنایع دستی، گلیم بافی، جاجیم بافی، ترشیجات، عرقیجات، صنایع تبدیلی، فرآورده‌های دامی، منبت کاری، معرق کاری، زیورآلات، وسایل تزیینی و گوهر تراشی از غرفه‌های موجود در این نمایشگاه هستند که افراد با کمک صندوق‌های قرض الحسنه اشتغال زا امرار معاش می‌کنند.
در پایان تسهیلگر صندوق‌های قرض الحسنه افزود: این نمایشگاه از بیست و سوم دی آغاز شده است و تا سی دی ماه در بلوار ۱۷ شهریور سمنان از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۲ آماده استقبال از عموم مردم است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها