مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: ما انقلاب عاشورایی می‌خواهیم نه انقلابی که از لندن تغذیه شود، انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مکتب عاشورا است.
کد خبر: ۹۱۰۰۷۶۸
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدشهاب الدین حسینی افزود: انقلاب اسلامی محدود به دستاورد های مادی نیست  و فراتر و والا تر از این قبیل دستاوردهاست و هدف های فکری، فرهنگی و معنوی را دنبال می کند.

وی یکی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی را تمدن سازی اسلامی دانست و بیان کرد: از همان ابتدای پیروزی انقلاب، بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و پس از آن رهبر معظم انقلاب اسلامی به دنبال صادر کردن انقلاب به سایر نقاط جهان و تمدن سازی اسلامی بودند که با دقت در انقلاب های نقاط مختلف جهان پی به تحقق یافتن این آرزوی دیرینه می بریم.

حجت الاسلام حسینی لزوم به انجام یافتن هر چه بهتر برنامه های چهلمین بهار انقلاب اسلامی را دست به دست دادن تشکل های مختلف خواند و بیان کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برنامه هایی در مرکز استان و شهرستانها تدارک دیده شده است.

وی افزود: یکی از مهم ترین این برنامه ها، برنامه های مسجد محور هستند که با عنوان دوره های گفتمان و بصیرت افزایی و ترویج فرهنگ اسلام ناب عاشورایی در ۴۰ مسجد شهر تبریز برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی در مورد دیگر برنامه های این دوران گفت: از دیگر برنامه ها می‌توان به چله در چله انقلاب اشاره کرد که در دو مرحله، از نوزدهم دی ماه قیام مردم قم تا بیست و نهم بهمن ماه قیام مردم تبریز و چله دوم نیز از یک اسفند ماه لغایت دوازدهم فروردین ماه سال آینده برگزار می شود.

وی ادامه داد: گفتمان های انقلاب یکی دیگر از این برنامه ها هستند که با هدف ملموس سازی گفتمان های انقلاب برای مردم برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی در مورد برنامه های ایام الله دهه فجر در شهرستان ها گفت: بنابه مذاکرات انجام شده قرار است برنامه های ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان های مختلف استان همزمان با مرکز استان برگزار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در مورد تطابق تاریخی ایام الله دهه فجر و ایام فاطمیه گفت: مراسمات شادمانی پیروزی انقلاب اسلامی طوری برگزار خواهد شد که عزت و احترام ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) حفظ شود و به واقع یک انقلاب ناب فاطمی را به جهانیان نشان دهیم.

حجت الاسلام حسینی در نهایت با تاکید بر لزوم وجود اتحاد در بین تشکل های مربوطه در برگزاری هر چه بهتر مراسم های شادمانی چهلمین بهار انقلاب گفت: لزوم موفقیت هر کاری وجود اتحاد است واین ایام فرصت خوبی است تا به همراه پرچم زنی و چراغانی های هرساله کوچه ها، اهداف والای انقلاب و اسلام ناب عاشورایی را در بین نسل جوان جامعه ترویج دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها