خلیفه کل ارامنه آذربایجان گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تعادل و عدالت بین ادیان و قومیت‌های مختلف که در این کشور زندگی می کنند، به وجود آمده است، به طوری‌که ما به عنوان ارامنه استان خود را در کنار مردم و مسؤولان می‌دانیم و عضوی از کل نظام هستیم.
کد خبر: ۹۱۰۰۷۶۶
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اسقف گریگور چیفتچیان اظهارکرد: حضرت امام خمینی (ره) برای کل مردم ایران تعادل در امور زندگی را به ارمغان آورده و فاصله طبقاتی که در رژیم پهلوی در بین مردم وجود داشته را از بین برده اند؛ به طوری‌که در ایران به اندازه‌ای عدالت وجود دارد که احساس اقلیت بودن نداریم.
 
وی اظهار کرد: ما نیز مانند سایر هموطنان خود مشکلاتی داریم که باید دست به دست هم داده و برای حل مشکلات و اعتلای کشور تلاش کنیم.
 
وی ادامه داد: همه ما در زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران به صورت برابر زندگی می‌کنیم و امروز هم آماده‌ایم تا تمام امکانات خود را به نفع جامعه به کار گیریم.
 
خلیفه کل ارامنه آذربایجان خاطرنشان کرد: کشور جمهوری اسلامی ایران می تواند الگویی برای کل کشور های جهان باشد که چگونه باید با یک اقلیت مذهبی و قومی برخورد کرده و به آن‌ها ارزش قائل شوند.
ارسال نظرات