مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه مهدیشهر:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه مهدیشهر با اشاره بر برکات انقلاب گفت: انقلاب اسلامی توحید و اسلام ناب محمدی را محقق کرد
کد خبر: ۹۱۰۰۷۶۲
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، حجت الاسلام مرتضی یعقوبی، در جمع نماز گزاران مسجد امام علی (ع) مهدیشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: انقلاب اسلامی دستاورد‌های بسیاری دارد و مهمترین دستاورد‌های آن از بین رفتن سلطه غیر خدا و آمدن سلطه خدا بود؛ یعنی تحقق توحید و اسلام ناب که با گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب نگاهی به گذشته و مقایسه با امروز متوجه می‌شویم که تحولی عمیقی به وجود آمده است که ملت ایران آن را تجربه کرده اند.
وی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی حاکمیت خدا را رقم زد، همان گونه که انبیا حکومت‌های طاغوت را کنار زدند و حاکمیت الهی راجایگزین کردند.
یعقوبی خاطر نشان کرد: درطول نظام‌های الهی دنیا، نظام ولایی انقلاب اسلامی برای اولین بار چهل ساله می‌شود؛ بنابراین نیاز به قدر دانی و قدرشناسی دارد.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه درسپاه مهدیشهر افزود: آنچه در نظام ولایی تحقق یافته علاوه بر حاکمیت خداو ولایت مردم سالاری دینی است این اهداف تنها در زمان پیامبر و زمان اهل بیت و امروز در عصر غیبت محقق شده است؛ انقلاب اسلامی اسلام و عبادت رازنده کرد و بساط طاغوت راکنار و حاکمیت ربوبی رارقم زد.
وی افزود: انقلاب در ۴۰ سالگی عزت و قدرت پیدا کرده است و به خاطر پیشرفت‌هایی که داشته دشمن‌هایی هم دارد و امروز دشمن می‌داند انقلاب اسلامی مرگ او را رقم می‌زند، بنابر این درصدد دشمنی با این نظام ولایی در طی این ۴۰ سال است و آنچه ما را پیروز می‌کند ولایتمداری است که با بصیرت، استقامت، تقویت ایمان همراه است.
یعقوبی خاطر نشان کرد: در هر نقطه‌ای از انقلاب، اگر تفکر غیر انقلابی و حضور آمریکا بود پیشرفتی نداشتیم؛ در هر کشوری هم آمریکا حضور داشت ناامنی، کودک کشی، بمباران و عقب ماندگی حاکم بود؛ اما در هر نقطه که تفکر آمریکایی و حضور آمریکا نبود قدرت پیدا کردیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها