دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: مردم آذربایجان‌غربی همیشه در میدان جنگ مردانه ایستاده‌اند .
کد خبر: ۹۱۰۰۷۵۱
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، نژاد جهان‌محمدی در مراسم رونمایی از کتاب سرباز کوچک امام، خاطرات آزاده 13 ساله جنگ تحمیلی اظهار کرد: مردم آذربایجان‌غربی پس از گذشت چند سال از جنگ تحمیلی، همیشه در میدان جنگ پیروزمندانه ایستادگی کرده‌اند.

وی افزود: مهدی طحانیان، نوجوان سیزده ساله‌ای بود که در عملیات بیت‌المقدس در نوزده اردیبهشت 1361 به اسارت دشمن بعثی درآمد، مهدی همان نوجوانی است که یک سال پس از اسارت، در برابر درخواست خانم خبرنگاری بی حجاب برای مصاحبه، خطاب به شرط مصاحبه را محجبه شدن آن خبرنگار قرار داد و او مجبور شد تا حجاب خود را رعایت کند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه، مهدی طحانیان در صحنه عمل خود واقعی‌اش را نشان داد تصریح کرد: طحانیان در مقابل انسان‌های خبیث با شهامت ایستادگی کرد که این کار بسیار سخت است.

وی با بیان اینکه اقتدار و شهامت در هیچ مکتب و فرقه‌ای به یک نوجوان ۱۳ ساله نمی‌دهد، افزود: این جرات فقط به کسی می‌تواند دست دهد که سرباز امام و سرباز ولی زمان خود باشد و این اقتدار و شهامت در هیچ مکتب و فرقه‌ای به یک نوجوان 13 ساله دست نمی‌دهد که به یک خبرنگار خانم بی‌حجاب بگوید من با شما مصاحبه نمی‌کنم.

وی بیان کرد: خبرنگار هندی بعدها پس از آن اتفاق، اعتراف کرد که با وجود اینکه پس از آن اتفاق، بایکوت خبری شدم، ولی راضی هستم و این تاثیر معنوی آن برخورد را در ایشان نشان می‌دهد و کسی که در جبهه جهادهای کوچک برنده می‌شود، قطعا در جنگ‌های بزرگ نیز برنده خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات