خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم مطرح کرد
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم از اجرای سرود‌های انقلاب در سطح شهر در قالب جشنواره آوای سرو خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۰۷۵۰
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴
اجرای سرود‌های انقلاب در سطح شهر در قالب جشنواره آوای سرو
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ابوالقاسم مقیمی امروز در گفت وگو با خبرنگاران در قم، با اشاره برگزاری جشنواره چله سرو در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهر قم اظهار کرد: در قالب این جشنواره بیش از ۱۵ جشنواره جنبی پیش بینی شده تا تمام مردم مشارکت ویژه در جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از جشنواره‌های جنبی جشنواره چله سرو جشنواره آوای سرو است، اذعان کرد: این جشنواره شامل مسابقه سرود با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است که در حال برگزاری است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه بخشی از وظیفه ثبت‌نام و برگزاری این جشنواره بر عهده کانون فرهنگی هنری مساجد استان گذاشته شده است، افزود: این جشنواره شامل مسابقه سرود‌های انقلابی است و به گونه‌ای پیش‌بینی شده که نوجوانان و جوانان در این مسابقه شرکت خواهند کرد و در نهایت گروه‌های برتر انتخاب می‌شوند.
وی با اشاره به روند برگزاری این جشنواره گفت: مراحل نهایی این جشنواره در حال به اتمام رسیدن است تا در ایام بهمن‌ماه نیز از سرود‌های برگزیده بتوان برای اجرا در شهر استفاده کرد.
ارسال نظرات