خبرهای داغ:
فرمانده مرزبانی ناجا تاکید کرد

ضرورت آمادگی عملیاتی و اشراف اطلاعاتی در اجرای ماموریت‌ها

فرمانده مرزبانی ناجا آمادگی عملياتی و اشراف اطلاعاتی در اجرای ماموريت‌ها را امري ضروريی دانست و گفت: افتخار ما مرزبانان اين است که با حداقل امکانات در حال انجام خدمت هستيم.
کد خبر: ۹۱۰۰۷۴۱
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، قاسم رضایی ظهر امروز در کمیسیون اطلاعات و عملیات مرزبانی آذربایجان‌غربی بر تقویت روحیه تعاملی و همکاری در انجام ماموریت‌ها تاکید کرده و اظهار کرد: تبادل اطلاعات یکی از عناصر مهم در پیشبرد ماموریت‌های مرزبانی به شمار می‌آید.

وی با اشاره به اهمیت مرزبانی در مرزهای غربی، افزود: امروز در مرزهای استان شاهد پیشرفت قابل توجهی در ابعاد مختلف هستیم که این امر نشان از هدف‌گذاری،تلاش و کوشش مرزبانان کشور دارد.

فرمانده مرزبانی ناجا به نقش موثر مرزبانان در توسعه امنیت مرزی اشاره و خاطر نشان کرد: اگر زحمات مرزداران نبود هیچ یک از عملیات‌ها قابل اجرا و عملیاتی نبود.

وی، پیوستگی میان عملیات و اطلاعات را امری ضروری دانست و خاطر نشان کرد: اجرای ماموریت‌ها و عملیات‌ها بدون اشراف اطلاعاتی بیهوده است و باید در این زمینه اهتمام ویژه داشت.

رضایی با اشاره به ضرورت نظارت و کنترل بر نیروهای یگان‌های مرزی، گفت: صیانت کارکنان در برابر آسیب‌ها و تهدیدات یک امر ضروری است و فرماندهان و مسوولان باید در این راستا اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی با تأکید بر آمادگی عملیاتی و رزمی مرزبانان، افزود: آذربایجان‌غربی 967 کیلومتر مرز مشترک با کشورهای عراق و ترکیه دارد که با اهتمام مرزبانان‌، این مرزهای ویژه کنترل و مراقبت شده است.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اهمیت تعامل مرزبانان با مرزنشینان، گفت: فرماندهان و مسوولان یگان‌های مرزی لازم است به طور مستمر جلسات و نشست‌هایی با مرزنشینان، معتمدان و متنفذین محلی منطقه داشته باشند و قوانین مرزی را برای مرزنشینان تشریح کنند.

گفتنی است، رضایی در خاتمه کمیسیون اطلاعات و عملیات، سرهنگ فردین پیری را به عنوان سرپرست جدید مرزبانی آذریجان‌غربی منصوب و از تلاش شبانه روزی سردار عزت الله رشیدیان فرمانده مرزبانی استان قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار