شهردار مشهد:

حمایت لازم را در فرهنگسازی اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور را داریم

شهردار مشهد در پاسخ به درخواست فرمانده سپاه امام رضا (ع) و مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی برای کمک به اعزام دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار مشهد به اردوی راهیان نور گفت: در راستای فرهنگ سازی از اعزام دانش آموزان به اردو‌های راهیان نور حمایت می‌کنیم.
کد خبر: ۹۱۰۰۷۲۹
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ محمدرضا کلائی، عصر امروز در نشست مشترک با سردار نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) و قاسم علی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسانی که در خصوص درخواست مشارکت از شهرداری مشهد برای کمک به اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور افزود: با توجه به اینکه این اردو‌ها فرصتی است برای استفاده معنوی جوانانی که آینده شهر را می‌سازند، در راستای اقدامات فرهنگی از این اردو‌ها حمایت خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: البته فرهنگسرا‌های ما به ویژه فرهنگسرای پایداری نیز در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت‌های خوبی دارند.

کلائی با اشاره به اینکه با کلیات طرح مشارکت شهرداری در اعزام دانش آموزان مناطق کم برخوردار به اردو راهیان نور موافق هستیم، اظهار کرد:، اما برای اجرای بهتر و هماهنگ این طرح نیاز به برگزاری جلسات هماهنگی مشترک جهت برنامه ریزی و تقسیم کار هستیم که معتقدم تا پایان دی ماه به جمع بندی نهایی برسیم.

شهردار مشهد به پیشنهاد خود برای اجرای طرح شهر بدون بی سواد اشاره کرد و ادامه داد: برای اجرای این طرح یک بخش آموزش و پرورش است و ما نیز آماده مشارکت در اجرای این طرح هستیم که سپاه امام رضا (ع) نیز می‌تواند در این طرح مشارکت داشته باشد؛ در این راستا می‌توانیم تا پایان سال راهکار‌های اجرای طرح شهر بدون بی سواد را تدوین و در هدفگذاری‌ها به جمع بندی برسیم.

وی گفت: پیشنهاد دیگری که ارائه کرده ایم طرح شهر بدون گرسنه است که در این راستا مذاکراتی با آستان قدس رضوی و کمیته امداد انجام داده ایم که از سپاه امام رضا (ع) و بهزیستی نیز دعوت می‌کنیم در اجرای این طرح مشارکت داشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار