نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد

ثبت و ضبط خاطرات شهدا وظیفه همگانی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار با خانواده شهید امام‎پناه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تاکید و ثبت و ضبط خاطرات شهدا را وظیفه همگانی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۰۰۷۱۴
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴

ثبت و ضبط خاطرات شهدا وظیفه همگانی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه شهدا بخش مهم تاریخ انقلاب اسلامی هستند، افزود: به نمایش گذاشتن آثار شهدا، جزو کارهایی است که می‌‎توان با آن به زنده نگه داشتن یاد شهدا کمک کرد. 

وی اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و غرب جزو اماکنی نام برد که به نحو احسن آثار شهدا را به نمایش گذاشته است.

سردار عابدین خرم؛ فرمانده سپاه آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با اشاره جایگاه شهید سید صمد امام‌پناه، یادآور شد: شهید سید صمد امام‌پناه فارغ‌التحصیل مکتب عشق است و امروزه وظیفه همه ماست که خانواده‏ های شهدا را تکریم کنیم.

ثبت و ضبط خاطرات شهدا وظیفه همگانی است

در این دیدار مدیران کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی حضور داشتند و در  پایان آن تولید مستند شهید سید صمد امام‌پناه با حضور برخی از هنرمندان کلید خورد.

شهید سید عبدالصمد امام پناه از شهدای جبهه مقاومت است که در سال ۷۵ در جنوب لبنان و در نبرد با رژیم صهیونیستی و اشغالگر قدس بشهادت نایل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار