دبیر کارگروه اقتصادی مجلس:

دولتمردان در مقابل یاوه‎گویی آمریکا بایستند/ اعتباری به وعده‎های آمریکا و اروپا نیست

دبیرکارگروه اقتصادی مجلس گفت: دولتمردان در مقابل یاوه گویی و تهدیدهای پوچ آمریکا که ناشی از محاسبات و استراتژی ضعیف آنها نسبت به ایران و مردم آن است، بایستند.
کد خبر: ۹۱۰۰۷۰۵
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۷
 

به گزارش خبرگزاریی بسیج، عبدالکریم رجبی در گفتگویی ویژه با این سایت با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با مردم قم به مناسبت قیام 19 دی، اظهار داشت: دولتمردان باید سخنان مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: آمریکا و هم پیمانان آن مردم ایران و معیشت آنها را با هدف جدا کردن مردم از نظام هدف قرار داده اند؛ پس اعتماد به چنین سیاست و کشورهایی امکان پذیر نیست.

دبیر کارگروه اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولتمردان در مقابل یاوه گویی و تهدیدهای پوچ آمریکا که ناشی از محاسبات و استراتیژی ضعیف آنها نسبت به ایران و مردم آن است، بایستند.

رجبی تصریح کرد: ضعف محاسباتی دشمنان این نظام و انقلاب از آنجایی اشکار است که به عقیده آنها و با اعمال تحریم های شدید علیه این کشور، کار این انقلاب در6 ماه تمام خواهد شد و این در حالی است که کمتر از یک ماه دیگر، جشن چهل سالگی این انقلاب برگزار می شود و این نشان از ضعف محاسباتی و استراتیژی شکست خوره آنها در مقابل این کشور است.

دبیر کارگروه اقتصادی مجلس یاآور شد: براساس منویات رهبر معظم انقلاب دولتمردان ما با یک مشت دلقک و احمق روبرو هستند که بدون شناخت مردم ایران و بدون بررسی گذشته انها بخصوص 8 سال دفاع مقدس، از هر اهرمی برای فشار به این مردم استفاده می کنند؛ فارغ از اینکه این نظام و انقلاب ریشه ای قوی دارد.

منبع: دانا
ارسال نظرات
آخرین اخبار