مسئول سازمان بسیج هنرمندان لرستان گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری که فرمودند ما امروز نیاز به سرود داریم؛ مسئولان توجه بیشتری به تولیدات ارزشی و آرمانی در راه توسعه و افزایش تولیدات سرود داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۰۰۶۶۳
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، فریدون کریمی والا  امروز در افتتاحیه چهارمین جشنواره سراسری سرودهای حماسی و آواهای انقلابی  با اشاره به اینکه خواننده های ملی مطرح به این جشنواره دعوت شده و خواننده های محلی موثر و صاحب اثر فاخر نیز در جشنواره حضور دارند و آثار ماندگار خود را اجرا خواهند کرد،  گفت:لرستان ظرفیت های بالایی  از لحاظ طبیعی و نیروی انسانی دارد و استانی ولایت مدار، شهید پرور و حماسه ساز است .

 

وی با اشاره به اینکه  لرستان  6هزار و 200 شهید تقدیم انقلاب کرده است، افزود: این  استان در راه ارمانها و ارزشهای انقلاب پیش رو و پیش قدم بوده و زادگاه افراد مشهور و فرهیخته ای بوده است.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان لرستان عنوان کرد: حماسه سازی های مردم لرستان و حضور لرستانی ها در عملیات های مختلف  در دفاع از میهن و مدافعان حرم و دیگر حماسه سازی هایی که  در مناسبت‌های گوناگون مردم این دیار ساختند، بر کسی پوشیده نیست.

 

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با رزم لرها عنوان کرد:امروز موسیقی حماسی و آواهای انقلابی تولید شده  در استان  سراسر ارزشی و متعالی است.

 

کریمی والا با اشاره به اینکه  موسیقی و ترانه های لری در حماسه سازی های ایران اسلامی نقشی بی بدیل داشته و دارد، عنوان کرد:  امید است با توجه به منویات  مقام معظم رهبری که فرمودند ما امروز نیاز به سرود داریم؛ مسئولان توجه بیشتری  به تولیدات ارزشی و آرمانی در راه توسعه و افزایش تولیدات سرود داشته باشند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات