خبرهای داغ:
رییس کل دادگستری استان قزوین:

از ۱۷۰۰ نفر زندانی مواد مخدر در استان نزدیک به ۱۵۰ نفر زن هستند

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت:در بحث فروش مواد مخدر، حدود چهل درصد زندانیان ما مربوط به مواد مخدر هستند و در حال حاضر ۱۷۰۰زندانی مواد مخدر وجود دارد که حدود ۱۵۰ زندانی زن در استان هستند اما جمعا با توجه به امار زندانها ۶۸ درصد مربوط به زنان است.
کد خبر: ۹۱۰۰۶۴۴
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با حضور سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور، حجت الاسلام قدرتی رییس کل دادگستری استان قزوین، منوچهر حبیبی سرپرست امور سیاسی استانداری و جمعی از مدیران استان برگزار شد.

حجت الاسلام قدرتی در این جلسه بیان کرد:اساس وحدت در هرکاری موجب رسیدن به نتیجه می شود گرچه تا نقطه مطلوب فاصله داریم اما هر نوع تلاش در بحث مبارزه با مواد مخدر انجام شده به طهارت جامعه کمک می کند.

وی گفت:رهبر معظم انقلاب نیز مواد مخدر را یکی از پنج اسیب موجود در جامعه بیان می کند چرا که اعتیاد منشا بسیاری از مشکلات اجتماعی همچون دزدی و طلاق، خانه های مجردی، رشوه و اختلاس و غیره است.

رییس کل دادگستری استان قزوین اظهار کرد:تلاشهای خوبی از سوی دادگاه انقلاب و شورای هماهنگی مبارزه با مواد در استان انجام شده است. بحث مواد در بعد درمانی کار بسیار سختی است که یک معتاد را بتوان اصلاح کرد.

حجت الاسلام قدرتی عنوان کرد:باید نگاهی در جامعه ایجاد شود که خیرینی برای نجات معتادین حضور یابند و ایمه جمعه و معتمدین می توانند در این بحث ورود یابند.

وی افرود:در بحث فروش مواد مخدر، حدود چهل درصد زندانیان ما مربوط به مواد مخدر هستند و در حال حاضر ۱۷۰۰زندانی مواد مخدر وجود دارد که حدود ۱۵۰ زندانی زن در استان هستند اما جمعا با توجه به امار زندانها ۶۸ درصد مربوط به زنان است.

وی تصریح کرد:ما باید امار ریز و دقیق داشته باشیم تا برنامه های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چه در بعد درمان و چه در بعد جرایم بررسی شود تا اثار بهتری داشته باشیم.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها