وهاب کاظمی
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: ۲۶ دی ماه مصادف با یکی از وقایع مهم تاریخ معاصر ایران است و این فرار زمینه را برای سرعت بخشیدن به پیروزی انقلاب اسلامی فراهم کرده و ثابت شد که عاقبت ظلم و ظالم پایدار و ماندنی نیست.
کد خبر: ۹۱۰۰۶۳۴
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲

 به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک ؛ حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک در جمع پایوران و سربازان این ناحیه با اشاره به ۲۶ دی ماه و سالروز فرار شاه از ایران گفت: فرار شاه در ۲۶ دی ماه نقطه عطفی در تاریخ سراسر حماسه انقلاب اسلامی است، روزی که شاه خائن در سال ۱۳۵۷ برای همیشه از ایران فرار کرد و به دامن اربابان خویش پناه برد و عمر ۳۷ ساله حکومت وی که سراسر ظلم و جور و خیانت به کشور و مردم بود به پایان رسید.

وی افزود: ۲۶ دی ماه مصادف با یکی از وقایع مهم تاریخ معاصر ایران است و این فرار زمینه را برای سرعت بخشیدن به پیروزی انقلاب اسلامی فراهم کرده و ثابت شد که عاقبت ظلم و ظالم پایدار و ماندنی نیست.

حجت‌الاسلام عبدی تصریح کرد: رژیم پهلوی حکومتی دست نشانده بود که توسط بیگانگان در ایران پایه گذاری شد و فاقد مشروعیت مردمی و پایگاه داخلی بود و از ابتدا با خواسته ها و تمایلات مردم ایران در تعارض بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک با تاکید بر اینکه رژیم شاه در همه جنبه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی و امنیتی وابسته به غرب، و مجری سیاست‌های دیکته شده غرب بود که به دنبال تحقق اهداف و منافع خود در ایران بودند.

وی افزود: با بیداری و قیام مردم و رهبری امام راحل، خاندان ننگین پهلوی برای همیشه برچیده شد و نظام جمهوری اسلامی با حمایت گسترده مردم در کشور مستقر شد.

حجت‌الاسلام عبدی همچنین با اشاره به خیانت‌های شاه به مردم و کشور، گفت: محمدرضا پهلوی از ۲۶ دی ماه ۱۳۵۷ که از کشور گریخت تا مرداد سال ۱۳۵۹ که در کشور مصر درگذشت، همواره در سرگردانی و آوارگی و رنج و درد بود و این سرنوشت و فرجام حاکمان خودکامه و مستبد در طول تاریخ است.

ارسال نظرات