خبرهای داغ:
نشست سیاسی بصیرتی به همت بسیجیان حوزه شهید باهنر ناحیه امام حسین (ع) و با سخنرانی حجت الاسلام جوشقانیان در مسجد شهدای زاویه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۰۶۳۳
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام جوشقانیان در نشست بصیرتی حوزه شهید باهنر با گرامی داشت دهه بصیرت و حضور پرشور مردم در حماسه ۹ دی به تبیین و تشریح فتنه ۸۸ پرداخت و گفت: سال ۸۸ دشمنان انقلاب اسلامی کمر همت به نابودی این نظام بسته بودند که با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و بصیرت دینی و سیاسی مردم مومن و انقلابی فتنه خطرناک دشمنان ازهم پاشیده شد.
 
برپایی نشست بصیرتی با حضور حجت الاسلام جوشقانیان در حوزه شهید باهنر قم

وی افزود: یکی از دلایلی که دشمنان نسبت به نظام اسلامی ایران کینه ورزی می‌کنند به دلیل وجود رهبر حکیم و مردی انقلابی است که در تمام حوادث و خطرات با بینش سیاسی خود کشور را از لبه پرتگاه‌ها نجات داده اند.
جوشقانیان بر بصیرت افزایی مسئولین هم اشاره کرد و گفت: مردم در حفظ انقلاب برای رسیدن به اهداف و تمدن اسلامی در بسیاری از زمانها بخصوص در هنگام فتنه گوی سبقت را ازمسئولین در پیش گرفته اند و هر چند سال یکبار این نظام اسلامی مسئولین بی بصیرت و لیبرال خود را با وجود حوادث و فتنه‌ها غربال می‌کند.
عضو هیئت امنای موسسه روایت سیره شهدا به افتخارآفرینی کشور از پیروزی انقلاب اشاره کرد و افزود: ایران در طی ۴۰ سال گذشته با همه مشکلات و تحریم‌ها و با وجود یک رهبر به تمام معنا انقلابی درز تمام حوزه‌ها اعم از نظامی، پزشکی، اجتماعی، هسته‌ای و ... پیشرفت چشمگیری داشته است تا جایی که در بسیاری از موارد مانند هسته‌ای دشمنان انگشت حیرت به دندان گرفته اند.
 
برپایی نشست بصیرتی با حضور حجت الاسلام جوشقانیان در حوزه شهید باهنر قم

وی خاطر نشان کرد: اینکه دشمن ایران یعنی آمریکا فقط با اعمال تحریم در صدد فشار می‌باشد به این دلیل است که در بسیاری از جنگ‌ها مانند نظامی، فرهنگی، سیاسی شکست خورده و آخرین حربه دشمن همین جنگ اقتصادی است که با عنایت خداوند متعال و با بصیرت و صبر انقلابی مردم این بار هم دشمنان ازاین کشور سیلی محکمی خواهند خورد.
جوشقانیان در پایان سخنان خود به ظرفیت‌های داخلی اشاره کرد و گفت: مسئولین نظام اسلامی فقط با تکیه برجوانان و دانشمندان داخلی می‌توانند همه موانع و مشکلات را پشت سر بگذارند و تکیه بر خارج از کشور بخصوص اروپایی¬ها بعد از شکست برجام حاصلی نخواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها