مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد:
فاطمه دانش یزدی از اجرای طرح «اکرام فاطمی» برای کمک به آزادی زنان زندانی جرایم غیر عمد استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۰۶۲۹
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
 فاطمه دانش یزدی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، اظهار داشت: این طرح در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تقارن آن با ایام فاطمیه و شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) اجرا می شود.
وی افزود: عواید حاصل از اجرای طرح یاد شده که شامل کمک های خیرین است برای آزادی زنان زندان جرائم مالی غیرعمد در زندان مرکزی یزد هزینه می شود.
دانش یزدی ادامه داد: حضور مادر خانواده در زندان، علاوه بر ضربه جبران ناپذیر به پیکره زنانه او، خانواده و اطرافیان را درگیر کرده و موجبات توسعه جرم در جامعه را فراهم می کند.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد با بیان اینکه زندانی شدن زنان، جرم زا خواهد بود تصریح کرد: وجود مادر و زن در خانواده نقش مهمی دارد و زندانی شدن او، تبعات منفی فرهنگی و اجتماعی زیادی به بار می آورد و نبود مادر، باعث افزایش جرم و بزه فرزندان و از هم پاشیدگی کانون خانواده می شود.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد ادامه داد: فرد زندانی و خانواده زندانیان جرائم غیرعمد به ویژه زنان، همواره در معرض آسیب های روحی و اجتماعی مختلفی قرار دارند.
دانش یزدی بیان کرد: 6 بانوی زندانی جرائم غیر عمد در زندان استان به سر می برند که برای آزادی این افراد نیاز به جمع آوری 14 میلیارد ریال است.
 
بنابراین گفتگو متقاضیان می توانند بر اساس پوستر زیر در این مراسم شرکت کنند.
 
طرح اکرام فاطمی در یزد اجرا می شود

انتهای پیام /
ارسال نظرات