زارع در جمع متربیان حلقه های صالحین پایگاه اخلاص حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد. با تاکید براینکه اصل دین اسلام ولایت است ,اظهار داشت: مخفی بودن قبر حضرت زهرا(س) دفاع از حق ولایت ورهبری بود .
کد خبر: ۹۱۰۰۶۱۲
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، "زارع" در جمع متربیان حلقه های صالحین پایگاه اخلاص حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد با تصریح اینکه " اصل دین اسلام ولایت است ", در تشریح موضوع برداشت سیاسی از شهادت بی بی دوعالم فاطمه زهرا (س) اذعان داشت: حضرت زهرا (س) یک شخصیت جامع بودند. دختری نمونه برای پیامبر (ص)وهمسری نمونه برای حضرت علی(ع)  ومادری نمونه برای فرزندانشان بودند .
وی در ادامه خاطرنشان کرد:با وجود سفارشهای فراوان پیامبر(ص) در مورد اهل بیت خود , بعد از رحلت پیامبر(ص) آزار و اذیت فراوانی بر اهل بیت ایشان وارد نمودند تاحدی که منجر به شهادت  دختر پیامبر(ص) شد.
سخنران نشست با اشاره به نکته سیاسی مخفی بودن قبر حضرت زهرا(س),اظهار داشت :وهابیت  اصل موضوع  داشتن قبر را,کفر میداند در حالی که   حضرت زهرا(س) به همسر خود وصیت کردند که شبانه مرا غسل بده شبانه دفن کن  تا قبر من از دشمنان من پنهان بماند  و مخفی بودن قبر آن حضرت  دفاع از حق ولایت ورهبری  بود.

وی در ادامه در تشریح اهمیت ولایت و رهبری با اشاره به اینکه مرد م در زمان قبل ازانقلاب دین داشتند  ولی فاقد رهبری  ولایت  بودند,افزود:حضرت امام (رحمه الله)پیوند بین مردم ودین را برقرار کردند  و این انقلاب تا ظهور حضرت مهدی  (عج) و اشکار شدن قبر فاطمه زهرا (س) به برکت رهبری امام خامنه ای(مده الظله الشریف) تداوم خواهد داشت.
محمود زارع با تصریح اینکه دشمنا ن ایران از روحیه ی انقلابی مردم ایرا ن می ترسند,اظهار داشت:آنها می دانند که هر نقشه ای برای ایران بکشند  وایران را تحت هر گونه فشار قرار دهند چه از لحاظ سیاسی واقتصادی  وفرهنگی وتحریمها و .... با یک سخنرانی رهبری  همه نفشه های آنها نقش بر آب می شود چون مردم ایران  پیرو ولایت فقیه هستند  ودر صحنه  حضور دارند.
پاسخ به سوالات مطرح شده از طرف حضار وبیان نکاتی  در مورد چگونگی بر خورد با جوانان  ونوجوانان و مسولیت پذیری  آنان توسط فرمانده پایگاه از برنامه های پایانی این نشست بود.
ارسال نظرات