خبرهای داغ:
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین خبر داد:

وجودحجم وسیع ترافیک در محور قزوین رشت به دلیل مسدودیت در روزهای آتی

حق لطفی گفت:پیش بینی می کنیم جاده هراز و چالوس در طول چند روز اینده به دلیل برودت دما و کولاک بسته شود که حجم بسیار وسیع ترافیک را در محور قزوین رشت خواهیم داشت و نیاز به تمهیدات جدی در این زمینه داریم.
کد خبر: ۹۱۰۰۶۰۷
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جواد حق لطفی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، در جلسه شورای اضطراری مدیریت بحران که به ریاست قدرت اله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان و مدیران دستگاههای خدمات رسان در سالن جلسات باقرالعلوم برگزار شد بیان کرد:تجربه ما نشان میدهد هر ساله در همین تاریخ، چند سامانه بارشی در استان فعال می شوند و متعاقبا مشکلاتی ایجاد می کنند.
وی گفت:آزادراه قزوین رشت، بویین زهرا به ساوه و قزوین زنجان دارای مشکلات بیشتری در بحث مسدود شدن راه است که نیاز به عملیات بیشتری در این سه محور می باشد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اظهار کرد:معضل اساسی ارتباط بین استانهای گیلان و زنجان با استان قزوین است که بار ترافیکی خود را به استان قزوین محول می کنند و این امر نیاز به بررسی جدی دارد.
حق لطفی عنوان کرد:احتمال کمبود سوخت در این ایام وجود دارد. راه مرغداریها در این ایام بسته میشود و همه تقاضای آذوقه و بازگشایی راهها را دارند که نیاز است در این ایام با اطلاع رسانی به موقع، تامین اذوقه انجام شود.
وی افزود:همچنین محل مناسبی برای بستن زنجیر چرخ خودروها در جاده در نظر گرفته شود. پیش بینی می کنیم جاده هراز و چالوس در طول چند روز اینده به دلیل برودت دما و کولاک بسته شود که حجم بسیار وسیع ترافیک را در محور قزوین رشت خواهیم داشت و نیاز به تمهیدات جدی در این زمینه می باشد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار