کنفرانس «فرصت های سرمایه گذاری جسورانه در ایران» 7 و 8 بهمن ماه امسال در تهران برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۰۰۵۶۸
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از «شاتا»، محمدرضا مودودی، سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران با اعلام این خبر، گفت: در این کنفرانس، چهره های برتر حوزه دیجیتال مارکتینگ، پول مجازی، استارت آپ و سرمایه گذاران حضور خواهند داشت و تلاش می‌کنیم از طریق این رویداد، میان فعالان این حوزه‌ها ارتباط برقرار کنیم.

او افزود: برای این کنفرانس از چند چهره بین المللی دعوت شده است که از نخبگان حوزه های پول دیجیتال و آی تی هستند و سعی می شود به حوزه ارزهای دیجیتال بیشتر پرداخته شود؛ چراکه این ارزها در تجارت آینده نقش غیرقابل انکاری دارند.

مودودی با اشاره به استفاده آمریکا از دلار به عنوان اهرم فشار به دیگر کشورها، درباره چرایی پرداختن به این ارزها در کنفرانس بهمن ماه، گفت: با توجه به شرایط بین المللی و ورود جدی کشورها به حوزه ارز دیجیتال، اگر ما به موقع به این تحولات ورود نکنیم، متضرر می شویم، در حالی که می توانیم در این حوزه پیشگام باشیم.

سرپرست سازمان توسعه و تجارت پرداختن به «برندینگ» محصول را از دیگر برنامه های کنفرانس «فرصت های سرمایه گذاری جسورانه در ایران» عنوان کرد و افزود: بیشترین سود در بخش طراحی و برندینگ محصول اتفاق می افتد و این در حالی است که در ایران از سه مرحله تولید، طراحی و برندینگ محصول، بیشتر به تولید توجه می‌شود.

او همچنین درباره استفاده از واژه «جسورانه» در عنوان کنفرانس توضیح داد: به سرمایه گذاری در ایده هایی که مشابه ندارد، سرمایه گذاری جسورانه گفته می شود؛ چراکه این نوع سرمایه گذاری ریسک بالایی دارد و کسانی در آن موفق می شوند که هوش تجاری بالایی داشته باشند.

ارسال نظرات