خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز:

ورزش جسم و روح انسان را به صورت مستقیم تحت تاثیر قرار می دهد

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: ما می خواهیم که ورزشکاران در همه جوانب به خصوص جوانمردی و پرورش روح خود نیز رشد داشته باشند چرا که با این رویه علاوه بر رشد فردی می توانند عناصر تاثیرگذاری در سطح جامعه نیز باشند.
کد خبر: ۹۱۰۰۵۶۳
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین سرهنگ اسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان البرز در جمع ورزشکاران باشگاه شهید یعقوب قاسمی (آکادمی هاپکیدو استان قزوین) اظهار کرد : ورزش های رزمی روح و جسم انسان را پرورش می دهد. و توانایی افراد را در حوزه های نبرد روبه رو تقویت می نماید.
وی افزود : ورزش های رزمی دقت و هماهنگی و نظم می خواهد و این زمانی اتفاق می افتد که تمرکز داشته باشید، در عین حال هنرهای رزمی مثل اکثر ورزش‌ها برای داشتن جسمی قوی و سالم کمک می‌کند. افراد بی‌تحرک زیادی هستند که ساعت‌های زیادی را در مقابل بازی رایانه‌ای مورد علاقه‌شان صرف می‌کنند. هنرهای رزمی می‌تواند بیشتر تبدیل به یک شیوه زندگی شود تا یک ورزش. چرا که تأثیرات هنرهای رزمی بر روی افراد فرای کلاس‌ و خارج از باشگاه خواهد بود.
طاهرخانی ضمن آرزوی موفقیت برای ورزش کاران بیان کرد: مقام معظم رهبری سه سفارش را به جوانان کرده است، تحصیل، تهذیب، ورزش.، شما عزیزان دز زمینه ورزش وارد شده اید که بیشتر افرباد این موضوع را به فراموشی سپرده اند و آرزو می کنیم که دز زمینه تحصیل نیز پیشرفت داشته باشید و نیز تهذیب که شاید سخت ترین بخش این توصیه و انتظار می باشد.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در پایان اذعان کرد: ما می خواهیم که ورزشکاران در همه جوانب به خصوص جوانمردی و پرورش روح خود نیز رشد داشته باشند چرا که با این رویه علاوه بر رشد فردی می توانند عناصر تاثیرگذاری در سطح جامعه نیز باشند.
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار