مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: راهبرد اساسی سپاه حرکت جهادی در تمام عرصه هاست.
کد خبر: ۹۱۰۰۵۴۲
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی امروز در جمع صمیمی پاسداران و بسیجیان دلاور سپاه پیرانشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره عملیات غرور آفرین کربلای ۵، از زحمات ، مجاهدت ها و رشادت های این مرزبانان غیور انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه حرکت جهادی در تمام عرصه ها از ویژگی ها و راهبرد های اساسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: بحمدالله هیچ کدام از نقشه های مختلف دشمن و نظام سلطه، برای سرنگونی انقلاب به نتیجه نرسیده است، چرا که ظهور، دوام و بقای انقلاب اسلامی بسیار فراتر از محاسبات و معادلات مادی است.

این مسئول با اشاره به گذر پیروزمندانه انقلاب از گذرگاه های سختی چون دفاع مقدس، فتنه و ... گفت: ان شاءالله بحول و قوه الهی و با توکل و حرکت جهادی از تنگناهای اقتصادی کنونی هم سربلند بیرون خواهیم آمد.

سرایی گفت: شکست مفتضحانه آمریکا در طبس با معادلات مادی غیرممکن می نمود ولی فرهنگ جهادی و فرهنگ توکل به خدا، فراتر از محاسبات مادی عمل کرد و دشمن را با آن همه امکانات در برابر ملتی که جز "الله اکبر" چیزی نداشت، به خاک مذلت نشاند، دستگیری تفنگداران آمریکایی، شکست داعش و آزادی عراق و سوریه و ... مصادیق فراوانی از این قبیل  هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان با تاسی به پیام حضرت امام خمینی (ره) در عملیات فتح المبین، فتح الفتوح انقلاب را تربیت جوانان انقلابی دانست و ادامه داد: اگر حرکت و کار و تلاش و جهاد باشد بلاشک خداوند متعال با امدادهای الهی به ما کمک خواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات