خبرهای داغ:
حبیبی معاون استاندار در دیدار با مدیر کل پیشگیری اجتماعی سازمان تعزیرات حکومتی کشور:

تعزیرات حکومتی؛مرجع و پناهگاه مردم است

حبیبی معاون استاندار در دیدار با مدیر کل پیشگیری اجتماعی سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت:تعزیرات حکومتی؛نقسی حساس و مهم دارد و به نوعی مرجع و پناهگاه مردم است
کد خبر: ۹۱۰۰۵۳۶
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مدیر کل پیشگیری اجتماعی سازمان تعزیرات حکومتی کشور با حبیبی معاون اقتصادی استاندار دیدار و گفتگو کرد .
منوچهر حبیبی در دیدار با خانم آزاد مدیر کل پیشگیری اجتماعی سازمان تعزیرات حکومتی کشور که احمدی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان نیز ایشان را همراهی میکرد، گفت : نقش تعزیرات حکومتی در شرایط فعلی کشور کلیدی و حساس است .
وی افزود : شرایط اقتصادی کشور به گونه ای است که مردم مرجع و پناهشان تعزیرات حکومتی تا با نظارت دقیق بر بازار نسبت به نوسانات قیمتی اطمینان خاطر را در مردم بوجود آورند .
معاون اقتصادی استاندار تاکید کرد : تعزیرات حکومتی می تواند حلقه توازن را به نفع مردم تغییر دهد و نقش مهمی در بازار ایفا نماید .
حبیبی با اشاره به اینکه حدود هفت هزار واحد تولیدی در استان فعال است ، افزود : پایان سال نزدیک است و مردم و واحدهای تولیدی انتظار نقش آفرینی بیشتر تعزیرات حکومتی جهت ایجاد آرامش در بازار را دارند .
وی تصریح کرد : سازمان تعزیرات حکومتی می تواند حلقه اتصال بین دستگاه ها ، بویژه دستگاه های اقتصادی باشد و در صورت تحقق این روند ثبات در بازار ایجاد خواهد شد .
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها