پنجمین نشست تربیت و تعالی حوزه ای با حضور شورای حوزه و بسیجیان پایگاه حضرت زینب(سلام الله علیها) شهر فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۰۵۳۳
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهار محال بختیاری؛ پنجمین نشست تربیت و تعالی حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب(سلام الله علیها)شهرستان فارسان با حضور اعضاء شورای حوزه و بسیجیان در  پایگاه بیت الزهرا شهر فارسان برگزار شد.

در این مراسم استاد حوزه علمیه و کارشناس مسائل دینی  در خصوص سبک زندگی اسلامی و معضلات امروز جامعه و خانواده ها به ایراد سخن پرداخت.

خانم همتی گفت :باید انسان با مراقبه از نزدیک شدن به  میوه ممنوعه انسان یعنی غیبت،تهمت، سخن چینی، ظلم به مردم، بی عفتی و... دوری کند.

وی ادامه داد: غافل نشدن از خدا ، یکی از مهمترین راه  رسیدن به سعادت و رستگاری است.

مدرس حوزه علمیه و کارشناس مسائل دینی گفت: نباید اجازه دهیم که در زندگی  انجام گناه برای انسان عادی و معمولی شود .

خانم همتی  افزود: با انجام گناهان انسان از مقام انسانیت تنزل پیدا کرده وبه پایین ترین درجه ی انسانیت سقوط می کند. به همین جهت در روایات آمده که در آخر الزمان نگه داشتن ایمان  مثل نگه داشتن آتش گداخته در دست است.   

وی در پایان گفت:  جهان غرب می خواهد  رفتارها سبک زندگی مارا تغییر دهند و ما را از سبک زندگی اسلامی و الهی دور کنند، در این رابطه شاهد هجمه های بسیار شدیدی  از سوی دنیای غرب و رسانه های غربی  هستیم تا سبک زندگی دینی ما را تغییر دهند.

مدرس حوزه علمیه و کارشناس مسائل دینی افزود:  اگر انسان در زندگی خود و خانواده به سمت و سویی الهی و اسلامی حرکت کند ، ضمن ناکام سازی دشمنان اسلام ناب ، شرایط را برای ظهور و حضور حضرت ولی عصر ارواحنافداه فراهم خواهد کرد.

 

ارسال نظرات