مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان گفت: با نگاه بسیجی و داشتن روحیه انقلابی و جهادی باید در برابر استکبار جهانی ایستاد.
کد خبر: ۹۱۰۰۵۲۷
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰

حجت الاسلام محسن مومنی مقدم، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: بسیج یک فرهنگ و یک تفکر است که  به یک گروه و قومی محدود نمی‌شود بلکه در این نهاد مقدس همه افراد مومن و انقلابی که پیرو ولایت فقیه هستند حضور دارند.

وی افزود: بسیج در راستای جلب رضای خدا در هر عرصه‌ای که نیاز به حضورش بوده ورود پیدا کرده و در طی این چهل سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رشد، توسعه و پیشرفت‌های بسیاری را کسب کرده است.

حجت الاسلام مومنی مقدم تاکید کرد: در طول چهل سال انقلاب هر جایی که بسیج ورود کرده موفقیت‌های چشمگیری را کسب کرده و در رسیدن به اهداف انقلاب موفق بوده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان اظهارداشت: برای پیروزی در جنگ اقتصادی که امروز دشمن راه انداخته باید با تفکر بسیجی در برابر دشمن ایستادگی کرد و با نگاه بسیجی باید مشکلات مردم را رفع و با شعار خدمت بی منت به آن‌ها خدمت رسانی شود در این صورت ما در برابر دشمن پیروز خواهیم شد.
ارسال نظرات