مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه سپاه سیریک:

در چهل سالگی انقلاب همواره به گذشته افتخار و امیدوار به آینده ایم

مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه سپاه سیریک: در چهل سالگی انقلاب همواره به گذشته افتخار و امیدوار به آینده ایم.
کد خبر: ۹۱۰۰۵۲۴
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، مسئول عقیدتی سیاسی سپاه سیریک در دوره تربیت وتعالی سربازان وظیفه این ناحیه گفت: در چهل سالگی انقلاب همواره به گذشته افتخار و امیدوار به آینده ایم.

مصیب زائری مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه سپاه سیریک اظهار داشت، پیروزی انقلاب اسلامی، ثمره رهبری داهیانه امام خمینی(رحمت الله علیه)وجانفشانی وایثارگری های مردمی است که در راه تحقق آرمان والای انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و برگ برگ تاریخ چهل ساله گذشته این سرزمین گواهی صادق بر این ایثارها، از خودگذشتگی ها و جانفشانی هاست.

زائری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی)که فرمودند، ملت ایران چهل سال مقتدرانه ایستادگی کرده وتوانسته است بر همه این توطئه ها فائق آید و از هفت خوانی عبور کندکه دیگر این ملت ها از یک خوان آن نیز نتوانستند عبور کنند، خاطرنشان کرد، ایران اسلامی همواره در حال پیشرفت وتعالی بوده است و جوانان این سرزمین پیشرو در تمام عرصه ها بوده اند و هرجا قدمی برداشته ایم موفقیت آن میسر شده است، پس هیچ گاه نباید دست از تلاش برداشت و ناامید از آینده شد.

وی تصریح کرد، جمهوری اسلامی ایران درحالی چهل سالگی انقلاب را جشن خواهد گرفت که دشمن تصور دوام چند ماه حکومت  اسلامی ایران به رهبری امام(ره) را نداشت و درحال حاضر انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب الهی و در معنای اصیل کلمه، مردمی در جهان است که میتوان آن را به عنوان الگویی بی بدیل به جهانیان معرفی نمود.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه سیریک اضافه کرد، نمایش موفقیت ها وپیشرفت ها و اثبات بالنده این نظام مقدس  در ساحت های گوناگون ، طراوت ، شادابی و امید به آینده ای روشن را برای ملت شجاع و قهرمان ایران اسلامی ، شیفتگان و پیروان انقلاب اسلامی در سراسر جهان به ارمغان خواهد آورد و به فضل الهی جشن چهل سالگی انقلاب را باشکوه وبا صلابت خواهیم گرفت.

ارسال نظرات