مدیرعامل شرکت عمران پردیس از ساخت ۱۷۰۰۰ واحد در قالب طرح جدید مسکن‌سازی در شهرهای جدید خبر داد و گفت: سال آینده ساخت قطار برقی شهر جدید پردیس آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۰۵۰۸
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

مهدی هدایت در جلسه گزارش وضعیت و عملکرد شرکت عمران شهرهای جدید ایران با حضور وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: در پردیس در برنامه ساخت 17 هزار واحد در قالب طرح جدید ساخت و ساز مسکن در شهرهای جدید برای اقشار متسط به پایین برنامه‌ریزی شده بود که با دستور مقام عالی وزارت 7 هزار واحد (مسکن مهر) بدون افزایش محدوده شهر به آن اضافه شده است.

وی با یادآوری این‌که برای تامین کسری واحدهای مسکن مهر 4000 واحد در فاز 8 ظرفیت سازی شده که آماده سازی آن آغاز شده است. افزود: در شهر پردیس سه موضوع تکمیل پروژه‌های مسکن مهر با تمام امکانات، برنامه‌ریزی دقیق برای کسری واحدها و برنامه جدید عرضه مسکن به طور همزمان و با جدیت در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین از آغاز ساخت قطار برقی شهر جدید پردیس در سال آینده خبر داد.

حاجی‌پور مدیرعامل صدرا نیز گفت: صدرا اواخر دهه 60 مکان‌یابی شد و در طرح جامع اول جمعیت این شهر 200 هزار نفر بود، اما در بازنگری‌های انجام شده جمعیت 465 هزار نفر مصوب شد. محدوده قانونی شهر 5000 هکتار است و وسعت حریم شهر با احتساب محدوده قانونی 17000 هکتار است.

وی با بیان این‌که واحدهای مسکن مهر در محدوده شهر ساخته شده است، افزود: سهم صدرا در مسکن مهر 24 هزار و 574 واحد بوده که 23 هزار واحد آن افتتاح و تحویل شده، بر اساس برنامه بیمه اول سال آینده پرونده مسکن مهر صدرا بسته می شود.

وی با بیان این‌که سهم صدرا از برنامه ساخت 200 هزار واحد در شهرهای جدید 25 هزار واحد است، تصریح کرد: در قالب 7 پروژه قرارداد مشارکت در ساخت 1000 واحد از این 25 هزار واحد امضا شده است.

ارسال نظرات