رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان:تکلیف ما در روایتگری و محافل شهدا ارائه الگو و رزمنده تربیت کردن است و این محافل باید محل پرورش رزمندگان اسلام باشد.
کد خبر: ۹۱۰۰۵۰۰
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام غلامرضا قندهاری در دوره آموزشی روایتگری شهید علمدار در مرکز متاف سمنان در سخنانی با بیان اینکه مجلس شهدا، عرشی و ملکوتی و آسمانی است و شرکت کنندگان در آن عاشقان مکتب شهدا هستند اظهار کرد: تکلیف ما در روایتگری و محافل شهدا ارائه الگو و رزمنده تربیت کردن است و این محافل باید محل پرورش رزمندگان اسلام باشد.
وی با اشاره به سخنان امام راحل که کسانی با ما تا پایان راه هستند که مزه فقر را چشیده باشند افزود: روایتگری نقش اساسی در رویش‌های انقلاب دارد و باید در محفل شهدا جوان مومن انقلابی تربیت کنیم.
مسئول سابق نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره به عقل نظری و عمل گفت: محافل شهدا کارکردش این است که این دو عقل را به تکامل و فعلیت برسانند که هدف نهایی لقاالله است.
وی با بیان اینکه هوای دنیا باعث غفلت انسان می‌شود افزود: باید باور کنیم که شهدا (عندربهم یورزقون اند) تا به ما کمک کنند تا به لقا الله برسیم چرا که شیطان اگر بر انسان چیره شود باعث فراموشی از خدا می‌شود که سبب می‌شود انسان در مقابل خدا بایستد و حزب شیطان شود.
قندهاری با تاکید بر اینکه خودفراموشی یکی از مشکلات جامعه است اظهار کرد: با کمک گرفتن از شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید نسل مخاطب را از خود فراموشی نجات دهیم.
وی ادامه داد: هر چه اخلاص بیشتر شود توجه شهدا بیشتر می‌شود و باید مراقب باشیم که با وسوسه‌های شیطان توفیق از ما صلب شود و باید نیت‌ها را خالص کرد تا کار ما دارای برکت شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها