نیره غلامحسینی گفت:یکی ازاقدامات بسیج ببه مردم در جامعه، برگزاری اردوهای جهادی در قالب محرومیت زدایی و ارائه مشاوره های رایگان می باشد. وبی شک بسیج در جهت پیشبرد و آبادانی کشور نقش موثری را در چهل سالی که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد، انجام داده است.
کد خبر: ۹۱۰۰۴۹۹
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛نیره غلامحسینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمیه میلاجرد از برگزاری اردوی جهادی یک روزه در روستای خسرو بیگ خبرداد وگفت:اردوی جهادی فرصتی برای خودسازی، خودشناسی، کسب رضایت خداوند و اولیای الهی، تقویت ارزش ‌های اخلاقی، قناعت و تضعیف رذایل اخلاقی مانند تکبر، غرور و اسراف است.

وی افزود:شرکت کنندگان در اردوهای جهادی طوری فعالیت کنند که مردم خدمات آن ها را لمس کنند و رضایت مردم نیز در برداشته باشد

غلامحسینی با بیان اینکه آشنایی با الگوی زندگی جهادی، مبارزه با آسیب‌ها و تهدیدات فرهنگی یکی از ثمرات اردوهای جهادی است ادامه داد: مطالبه گری از مسئولان یکی از مباحثی است که باید بعد از اردوهای جهادی نیز دنبال شود

وی اظهار کرد:اردوی جهادی فرصت کسب تجربه، توانمند سازی سرمایه انسانی و ارتقای معنویت را فراهم می‌کند ادامه داد: افراد شرکت ‌کننده در این اردوها می ‌توانند توشه ‌ای از معنویت را با خود همراه داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد:این اردوی جهادی یک روزه در قالب کلاسهای آموزش با موضوع های ناباروری ،خود مراقبتی ،پیشگیری از افسردگی وخودکشی ،فرهنگ سازی وخدمکات رسانی به صورت رایگان برای بانوان روستای خسروبیگ برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات