مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج کمیجان:

ائمه جماعات مساجد نقش مهمي در جذب جوانان در مساجد دارند/همایش ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه بسیج برگزارشد

پاسدار محمد حسینخانی گفت:هماهنگی و هم افزایی بیشتر ائمه جماعات و امنای مساجد با بسیج،تقویت جایگاه مسجد و فراهم شدن امکان فعالیت های بیشتر مسجد و بسیج ،ایجاد علاقه و انگیزه در بین دست اندرکاران مسجد برای تقویت برنامه های بسیج خواهدبود.
کد خبر: ۹۱۰۰۴۹۲
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛پاسدار محمدحسینخانی مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج کمیجان از برگزاری همایش ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه بسیج  شهرستان خبرداد وگفت:بسیج و مسجد دو عنصر مهم در مقابل تهدیدها و آسیب های دشمنان هستندو هر اندازه مساجد و پایگاهها تقویت شوند بنیه فرهنگی جامعه قوی شده وجنگ نرم و رسانه ای دشمن بی اثر خواهد بود.

وی افزود:مسجد مکانی است که از تولد دین مبین اسلام مهمترین جایگاه برای تمامی عرصه های مذهبی،اعتقادی، اجتماعی، فرهنگی و حتی جهادی بوده و نقش مهمی نیز در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران داشته است.

پاسدار حسینخانی اظهار کرد:مخاطب اصلی مساجد را جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دهند وامروزه وظیفه همه کشاندن جوانان به سمت مساجد و با نشاط کردن این مکان مقدس و معنوی است.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج کمیجان ادامه داد: بی شک فعالیت های مختلف فرهنگی و اجتماعی جوانان در مساجد را از عوامل مهم بازدارنده نفوذ فرهنگی دشمن در بین نسل جوان جامعه دانست.

وی خاطر نشان کرد:همایش ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه بسیج شهرستان با حضور مسئول روحانیون طرح هجرت استان و ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه های بسیج و سایر مسئولین شهرستانی برگزارشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات