خبرهای داغ:
قدرت برتر جوان ایرانی

قطعات اصلی صندلی پران جنگدهای هوایی در مازندران ساخته شد

نخبه مازندران موفق به تولید قطعات اصلی صندلی پران جنگده‌های روز دنیا شده است که قابلیت آنها نجات جان خلبان پس از بروز حوادث و سوانح هوایی است.
کد خبر: ۹۱۰۰۴۸۲
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
قطعات اصلی صندلی پران جنگدهای هوایی در مازندران ساخته شد 
 

عباس رحمانی در گفت‌وگوی اختصاصی با  سرویس خبری بسیج علمی از استان مازندران از ساخت سه قطعه اصلی صندلی پران جنگده‌های کلاس اف در مازندران خبر داد و گفت: این سه قطعه شامل قایق نجات زیر صندلی خلبان،جلیقه زیر بغل و سیستم تعلیق موقعیت یاب خلبان می‌شود.

وی با اعلام اینکه این قطعات برای نخستین بار در ایران ساخته شده است، افزود:  با پیگیری‌ها انجام شده موفق به تولید این محصول که تاییدهای لازم را دریافت کرده است را تولید و در اختیار بازار هدف قرار دادیم.

مخترع مازندرانی با اعلام اینکه نمونه‌های ساخته شده به روزترین نمونه‌های موجود در دنیا است، یادآور شد: در حال حاضر زمینه تامین نیازمندی‌های داخلی فراهم شده است.

رحمانی با بیان اینکه رونمایی اولیه در جشنواره خلیج فارس انجام شده است، گفت: برای نخستین بار این طرح  در دریا خزر تست واقعی انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: این تست بعد از خرید محصول انجام می‌شود و مشکلی از بابت دریافت مجوزهای لازم نداریم.

این نخبه مازندرانی با اعلام اینکه در حال حاضر نگران حمایت‌ها نیستیم، گفت: بر روی  این محصول پنج سال کار کردیم و مدیران و متولیان به جهت اقدامات تاثیر گذار مجاب شدند که نسبت به خرید این قطعات اقدام کنند.

رحمانی با اعلام اینکه پارت‌های جدیدی به نمونه‌های خارجی موجود در بازار اضافه شده است، افزود: همه استانداردهای روز دنیا را این قطعات در اختیار دارد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی اضافه کرد: در ساخت این سه قطعه از تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌شود و به همین دلیل در حال فروش این محصول هستیم و این آزمایش هم بعد از خرید محصول انجام می‌شود.

این نخبه مازندرانی با اعلام اینکه در حال حاضر به روزترین جنگده‌های جهان از این قطعات استفاده می‌کنند، گفت: نمونه محصولات به صورت کلی کنترل شده و مورد تایید قرار گرفته است و از بابت حمایت‌ها نگرانی وجود ندارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار