خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۱۰۰۴۷۷
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در جمع نمازگزاران مسجد صدیقه طاهره(س) شهرستان بیرجند اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی چهل سال تلاش کردند که استقلال و عزت  ما را بگیرند اما موفق نشده و نخواهند شد.

 

وی افزود: این کشورهای عربی که هر کار می کنند تا دل آمریکا را به دست آورند، بدانند اولین کشوری که برای آن ها مشکل ساز خواهد شد همین آمریکا و ایادی آن خواهد بود.

 

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هیچ خدمتی بالاتر از رسیدگی به امورات مردم نیست، خاطر نشان کرد: یقینا مردم شمال شهر بیرجند دو مشکل اساسی دارند که اولین مشکل خلا مرکز درمانی و عدم وجود درمانگاه می باشد.

 

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: در گذشته با آقای نوربخش جلسات زیادی برگزار شد و توانستیم مجوز ساخت یک درمانگاه در شمال شهر را بگیریم که زمین آن نیز اکنون مشخص شده است و بنا بود تا ایشان به بیرجند سفر کنند و کلنگ ساخت آن را بر زمین بزنند که متاسفانه از دنیا رفتند.

 

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت نسبت به شمال شهر و ساخت مرکز درمانی کوتاهی می کند، ادامه داد: دومین مشکل این منطقه نبود فضای ورزشی برای جوانان می باشد که البته اقداماتی در حال انجام است و امیدواریم مسئولین در این زمینه و ساخت سالن های ورزشی همت کافی داشته باشند.

 

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: جا دارد که یک مرکز درمانی ۲۴ ساعته و پزشک متخصص در منطقه شمال شهر بیرجند وجود داشته باشد، لذا باید مسئولین مربوطه این منطقه را بهتر ببینند.

 

حجت الاسلام عبادی گفت: اکنون جمعیت انبوهی در شمال شهر مستقر شده اند و می طلبد که توجه ویژه ای صورت گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها