سقوط بهمن، گردنه چری شهرستان کوهرنگ را مسدود و مدارس سه شهرستان را با تعطیلی مواجه کرد.
کد خبر: ۹۱۰۰۴۶۳
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ رحمت الله نجفی، رئیس پلیس راه استان چهارمحال و بختیاری، از سقوط بهمن در گردنه چری شهرستان کوهرنگ خبر داد و گفت: با وجود گرفتار شدن هفت خودرو در محل سقوط بهمن این حادثه، تلفات جانی در پی نداشت.

وی با بیان ارتفاع یک متری برف در گردنه‌های کوهرنگ، ادامه داد: گردنه شاه منصوری کوهرنگ نیز به علت کولاک شدید برف مسدود می‌باشد.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز از هماهنگی با فرمانداران بعنوان رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان ها خبر داد و گفت:  با توجه به بارش سنگین برف و باران و رانش زمین، کلیه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعدازظهر امروز سه شنبه 25دیماه 97 در شهرستان‌های کوهرنگ، بن و اردل تعطیل است.

هاشم حاجتی بیان کرد: در بخش بابا‌حیدر از شهرستان فارسان نیز تمام دوره‌های تحصیلی‌ تعطیل و در بخش مرکزی و جونقان‌ فعالیت تمام مدارس با یک ساعت تاخیر و 9 صبح آغاز می‌شود‌.

حاجتی تاکید کرد: فعالیت‌ مدارس شهرستان‌ سامان، بروجن و کیار‌ در کلیه مقاطع تحصیلی با یک ساعت تاخیر و ساعت 9 صبح نیز آغاز می‌شود‌.

وی گفت: در شهرستان شهرکرد نواحی یک و دو مراکز پیش‌دبستانی‌ و ابتدایی با یک ساعت تاخیر اما‌ در اداره آموزش و پرورش منطقه لاران مدارس‌ مرغملک و سودجان تعطیل و سایر دوره‌ها‌ در دیگر نقاط این منطقه فعالیت خود را با یک ساعت تاخیر شروع می‌‌کنند‌.

حاجتی تصریح کرد: فعالیت آموزشی مدارس لردگان و عشایر در دوره ابتدایی  فقط در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر شروع می‌شود‌.

ارسال نظرات