رئیس فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی فیاپ:
ریکاردو بوسی گفت :فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) در نظر دارد با سوژه‌های خود، به مردمانی که نیاز واقعی دارند کمک کند.
کد خبر: ۹۱۰۰۴۵۸
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

رئیس فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی فیاپ در نشست خبری پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان،گفت:به دنبال آن هستیم که از لنز و دوربین عکاسان برای کمک به مردم استفاده کنیم.

ریکاردو بوسی با اشاره به اینکه در فیاپ، کلوپ دکترها وجود دارد و اعضای این کلوپ پزشکانی هستند که عکاسی می‌کنند،اظهار داشت :خوشبختانه عکس‌های ارسال شده به این دوره از جشنواره بیانگر آن است که آثار رسیده از کیفیت و استانداردهای لازم برخوردار بوده و حاوی عکس‌های جدیدی نسبت به دوره‌های قبل است.

وی با ابراز خرسندی از برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای اصلی فیاپ، گسترش جشنواره عکس سلامت روان در اکثر کشورهای دنیا است و جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان، فرصت بسیار خوبی را برای ارتباط‌گیری با مجمع جهانی سلامت فراهم کرده است که امیدواریم این‌گونه ارتباطات در سطح دنیا افزایش یابد.
رئیس فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی فیاپ با اعلام اینکه۶۰۰ جشنواره‌ای که توسط فیاپ برگزار شده است گاهی شاهد عکس‌های تکراری هستیم خاطر نشان کرد:عکس‌هایی که به این دوره از جشنواره ارسال ‌شده استانداردهای بالایی دارد .
ریکاردو بوسی با بیان اینکه فیاپ به دنبال کمک به مردم با هنر عکاسی است،عنوان کرد :دست یابی به سوژه ها در حوزه سلامت روان سخت است.

گفتنی است این جشنواره با همکاری کلوپ عکس فوکوس، نمایندگی فدراسیون بین‌المللی هنرعکاسی (فیاپ) در ایران و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات