در آستانه جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات فرهنگی ورزشی از جمله برگزاری ایستگاه نقاشی، مسابقه آشپزی، بازی های بومی محلی، مسابقه تیراندازی و همچنین کلاس مشاوره خانواده، نمایشگاه عفاف حجاب، آموزش کمکهای اولیه، آموزش سلاح با استقبال گسترده و پرشور بسیجیان و اهالی محل کالیکلای سوادکوه شمالی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۰۰۴۳۹
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به مناسبت جشن 40 سالگی انقلاب مراسم چهل سال اقتدار و چهل سال خدمت صادقانه در روستای کالیکلای منطقه لفور از توابع شهرستان سوادکوه شمالی برگزار گردید.

در این مراسم مسابقات فرهنگی ورزشی از جمله برگزاری ایستگاه نقاشی، مسابقه آشپزی، بازی های بومی محلی، مسابقه تیراندازی و همچنین کلاس مشاوره خانواده، نمایشگاه عفاف حجاب، آموزش کمکهای اولیه، آموزش سلاح با استقبال گسترده و پرشور بسیجیان و اهالی محل برگزار گردید.

در ادامه این مراسم سرگرد محمد رضا خمسیه فرمانده سپاه شهرستان سوادکوه شمالی در سخنانی هدف از خدمت رسانی به مردم را در راستای اهداف و آرمان های اسلامی در جهت برقراری عدالت اجتماعی دانست و گفت: دستاورد های انقلاب اسلامی بنیادی و عملکردی است.

وی با بیان اینکه کشور ایران از چنگال کشور های سلطه رهایی یافت و با کمک مردم به استقلال واقعی رسید ابراز داشت: مردم به عزت ملی و خودباوری رسیدند و اداره کشور به دست مردم افتاد.

خمیسه با اشاره به اینکه نظام مردم سالاری دینی سبب شد در طول ۴۰ سال، مردم بتوانند مسئولان را به صورت مستقیم و غیر مستقیم انتخاب کنند ادامه داد: انقلاب اسلامی سبب شد آزادی جمعی و آزادی فردی و حقوق شهروندی برای مردم به دست آید.

فرمانده سپاه سوادکوه شمالی اظهار داشت: ایران از یک کشور یاری کننده به ظالم و ستمگر که در زمان پهلوی اروپایی ها آن را اخ الیهود (برادر کافر) می نامیدند، به کشوری که مقابل ظلم و یاری کننده مظلوم است مبدل شد‌.

خمسیه در تحلیل دستاورد های عملکردی، استقلال سیاسی را در راس این دستاوردها عنوان داشت و تصریح کرد: اساس نظام سلطه عقب نگه داشتن ملت های تحت سلطه و جلوگیری از دستیبابی به پیشرفت واقعی است که استقلال سیاسی ما جلوی سلطه ی بیگانگان را گرفت.

وی دیگر دستاورد عملکردی نظام اسلامی را در حوزه علمی و فناوری و نهضت سواد آموزی دانست و گفت: تقویت دانشگاه ها و مراکز آموزشی، ۲۰ برابر شدن تولید علم، تحول علمی، تبدیل دانش به فناوری و قرار گرفتن در بین ۱۰ کشور اول جهان از دیگر دستاورد انقلاب اسلامی بوده است.

فرمانده سپاه سوادکوه شمالی در پایان سخنان خود ضمن تشکر و سپاس از تلاش و زحمات همه مسئولان و خادمین ملت گفت: باید قدردان مردم باشید ودرتأمین مطالبات مردمی و بستر های لازم جهت ایجاد اشتغال و معیشت، با روحیه جهادی وانقلابی گام های اثر گذار بردارید و از ظرفیت های مردمی بسیجی در اجرای برنامه ها استفاده نمائید.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها